• 1
  • 2
2009-02-18, 00:37
Medlem
dayms avatar
Höll på som bäst att kocka till en (frivillig bör väl nämnas?) äggröra i micron och kom på att jag sett nåt matprogram där snubben visar hur man tillreder bacon samtidigt i micron, man lägger bara skivorna mellan lager av hushållspapper, men nu har jag ju fan inget hushållspapper, så duger dasspapper tro? (Och ja, jag tar nog ut en ny rulle ur förpackning).
Citera
2009-02-18, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daym
Höll på som bäst att kocka till en (frivillig bör väl nämnas?) äggröra i micron och kom på att jag sett nåt matprogram där snubben visar hur man tillreder bacon samtidigt i micron, man lägger bara skivorna mellan lager av hushållspapper, men nu har jag ju fan inget hushållspapper, så duger dasspapper tro? (Och ja, jag tar nog ut en ny rulle ur förpackning).
Jag lagade precis mina natt-toast med bacon och ost. För dessa micrar jag baconet, har dock aldrig orkat med något hushållspapper.

Bara lägger baconet på en tallrik och kör i mikron i 2min. Visst, baconet blir lite sliskigt men visst fan är det gott i toast ändå
Citera
2009-02-18, 01:08
Medlem
dayms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patroNlol
Jag lagade precis mina natt-toast med bacon och ost. För dessa micrar jag baconet, har dock aldrig orkat med något hushållspapper.

Bara lägger baconet på en tallrik och kör i mikron i 2min. Visst, baconet blir lite sliskigt men visst fan är det gott i toast ändå

Fan va bra! Då behöver jag inte oroa mig för att dasspappret början brinna i micron heller, tackar.
Citera
2009-02-18, 01:39
Medlem
Citat:
Fan va bra! Då behöver jag inte oroa mig för att dasspappret början brinna i micron heller, tackar.
Bara så du inte missuppfattar mig, jag kör inte på något papper alls.

Så jag står inte ansvarig för om ditt papper börjar brinna
Citera
2009-02-18, 01:59
Medlem
superKings avatar
Citat:

Jag brukar köra toapapper när hushållspappret är slut, ingen fara...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in