• 2
  • 3
2009-02-16, 23:13
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sventumba
Vissa har ju tipsat om Kratom och Spice - my five cents; djävligt dålig idé. Hellre olagligt och beprövat än olagligt och okänt.

Nu är dock Kratom allt annat obeprövat och okänt. Växten är, tvärt om, både känd och kollad (inom kemin), och bladen använda sedan hundratals - förmodligen tusentals år tillbaka. Blanda inte ihop Kratom med Spice, och de övriga rökmixarna. Inte samma sak.
Citera
2009-02-17, 01:31
Medlem
welanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junga
Hehe. En fråga SensationBlack. Har hållt på mycket med cannabis när jag var yngre men slutade tvärs när jag fick flicka. Men nu jag vill inte bli HELT jävla bäng vill bara må helt chill... Vad tipsar du hur mkt jag köra? 0,2g-0,3g? blanda ut med tobak?

tack :P

beror också på hur bra det är.
jag tippsar att du börjar med 0,2 och känner av,
bara och testa sig fram
Citera
2009-02-17, 02:02
Medlem
Testa spice arctic synergy eller någon annan rökmix.
Citera
2009-02-17, 04:09
Medlem
Spizzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Nu är dock Kratom allt annat obeprövat och okänt. Växten är, tvärt om, både känd och kollad (inom kemin), och bladen använda sedan hundratals - förmodligen tusentals år tillbaka. Blanda inte ihop Kratom med Spice, och de övriga rökmixarna. Inte samma sak.

Precis. Folk måste sluta förväxla Spice och Kratom.

Svar till TS: Kratom skulle antagligen vara bästa lagliga alternativet för att dämpa din stress. Rökmixar kommer med stor risk inte ge dig någon stressfri stund alls, om du inte är erfaren.
Citera
2009-02-17, 04:55
Medlem
BenAsslicks avatar
Ta dig en kopp te.
Citera
2009-02-19, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av implants
Med tanke på att han postade i "Övriga droger" tvivlar jag starkt på att det är det han var ute efter.

Absolut, men han ville ju inte heller ha sömnpiller, dvs riktigt knark/medicin. Och lagligt knark kan givetvis vara mindre skadligt, men lika gärna mer skadligt. Jag tolkar det alltså som att han vill ha ett "nyttigt" sätt att koppla av. Min poäng är att det finns inte, och att göra det utan droger kan vara svårt. Men, en löprunda ger en svårslagen känsla av välmående och tillfredställelse. Vill du absolut knarka, mecka en liten efter duschen.
Senast redigerad av iambought 2009-02-19 kl. 15:25.
Citera
2009-02-28, 05:40
Medlem
sventumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sventumba
Vissa har ju tipsat om Kratom och Spice - my five cents; djävligt dålig idé. Hellre olagligt och beprövat än olagligt och okänt.
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin

Helt sant; my bad.
Citera
2009-02-28, 06:24
Medlem
Citat:
Så jag har en massa jävla skit och hålla koll på nu och blir stressad som ett djur. Får magont, sover dåligt osv.

Finns det någon laglig drog som kan lugna ner mig lite vid tillfällen jag slappnar av! Inte sömntabletter vill bli av med stressen/ångest...

Hörde att det fanns lugnande te. Någon som har testat detta? funkar de? var kan jag få tag på det!

Tack på förhand

här kommer en riktig huskur!
1st 5L dunk med sprit bränner du inte sj, så vet du säkert vart man kan få tag på det.
en låda whiskey valfi (ej verkstads kvartingar) lord calvert allså. utan nåt bättre.
tequila funkar bra om man ska bli lugn fort.
några lådviner brukar alltid funk + att du inte märker hur mkt du dricker
annars kanske grabbarna utanför bolaget kan komma med nåt tips till dig
Citera
2009-02-28, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SensationBlack
Absolut, det har jag inte sagt någonting om. Men! Finns betydligt bättre vägar att gå än genom alkoholen.. du måste ändå hålla med mig?
brass brukar hjälp
Citera
2011-10-01, 18:34
Bannlyst
Citat:
Så jag har en massa jävla skit och hålla koll på nu och blir stressad som ett djur. Får magont, sover dåligt osv.

Finns det någon laglig drog som kan lugna ner mig lite vid tillfällen jag slappnar av! Inte sömntabletter vill bli av med stressen/ångest...

Hörde att det fanns lugnande te. Någon som har testat detta? funkar de? var kan jag få tag på det!

Tack på förhand

B-komplex är väldigt effektivt när man stressar mycket, även kosttillskott av grönt te! Du hittar det här. http://passionforhalsa.se/stress
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in