2009-02-16, 17:05
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Vadå? Sprit är en utmärkt stress- och ångestdödare.

""

Absolut, det har jag inte sagt någonting om. Men! Finns betydligt bättre vägar att gå än genom alkoholen.. du måste ändå hålla med mig?
Citera
2009-02-16, 17:06
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junga
Beställde Spice Gold från Spicenordic. Någon som har efaranhet av Spicenordic? tog postforskott, hur långt tid tar de?

Jag har inga egna erfarenheter utav just Spicenordic, men jag har hört att de ska vara bra. Snabb leverans osv. Dock lite höga i pris, jag skulle rekommendera goodsmoke

Happy smokin!
Citera
2009-02-16, 17:14
Medlem
implantss avatar
Citat:
Beställde Spice Gold från Spicenordic. Någon som har efaranhet av Spicenordic? tog postforskott, hur långt tid tar de?
Jag beställde en dag och fick det nästa. Men föreslår att du använder förskottsbetalning om det blir nån mer gång, du får betala nästan 100 kr extra bara för att du tar postförskott. D:

Ett tips om du använder förskottsbetalning där:
Ta ett screenshot på ordern och banköverföringen, OM det skulle bli problem. Det är ytterst viktigt.

Jag brukar röka Genie och det tycker jag är suveränt, jag blir på bra humör och avslappnad. Lycka till!
Citera
2009-02-16, 17:22
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SensationBlack
Absolut, det har jag inte sagt någonting om. Men! Finns betydligt bättre vägar att gå än genom alkoholen.. du måste ändå hålla med mig?

Ja, men inte är tabletter vägen att gå direkt.
Citera
2009-02-16, 17:23
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Ja, men inte är tabletter vägen att gå direkt.

Jag har inte rekommenderat några tabletter inte,
Citera
2009-02-16, 17:33
Medlem
Jungas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SensationBlack
Jag har inte rekommenderat några tabletter inte,

Hehe. En fråga SensationBlack. Har hållt på mycket med cannabis när jag var yngre men slutade tvärs när jag fick flicka. Men nu jag vill inte bli HELT jävla bäng vill bara må helt chill... Vad tipsar du hur mkt jag köra? 0,2g-0,3g? blanda ut med tobak?

tack :P
Citera
2009-02-16, 17:53
Bannlyst
Citat:
Hehe. En fråga SensationBlack. Har hållt på mycket med cannabis när jag var yngre men slutade tvärs när jag fick flicka. Men nu jag vill inte bli HELT jävla bäng vill bara må helt chill... Vad tipsar du hur mkt jag köra? 0,2g-0,3g? blanda ut med tobak?

Det låter som att du vill ha en lättare opiat...
Testa kratom, tramadol eller kodein. Då mår man bättre =)
Citera
2009-02-16, 18:31
Medlem
Motionera, testa att springa, cykla, bandy, tennis eller vad du nu kan tänkas gilla/tycka minst illa om. Fungerar garanterat.
Citera
2009-02-16, 18:34
Medlem
implantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iambought
Motionera, testa att springa, cykla, bandy, tennis eller vad du nu kan tänkas gilla/tycka minst illa om. Fungerar garanterat.
Med tanke på att han postade i "Övriga droger" tvivlar jag starkt på att det är det han var ute efter.
Citera
2009-02-16, 19:05
Medlem
sventumbas avatar
Nu har det ju redan sagts men jag säger det igen; endorfin är lagligt, gratis och ett höjdarpreparat för det du söker. Släpa dig till gymmet eller ut på en joggingrunda.

Vissa har ju tipsat om Kratom och Spice - my five cents; djävligt dålig idé. Hellre olagligt och beprövat än olagligt och okänt. Och du; har du gått till en läkare och pratat om dina problem? Knark man får från doktorn är varken olagligt eller knark, det är medicin.

Hoppas att du hittar något som funkar för dig i alla fall, själv stämmer jag in i kören bland dem som föreslagit tram. Ingenting jag vanligtvis talar varmt om men nu kändes det rätt helt enkelt.

Peace!
Citera
2009-02-16, 22:36
Medlem
Spritpennas avatar
Citat:

MITT råd är att du tar för lite än för mycket.
It's really easy to get high, it is NOT easy to get un-high.
Citera
2009-02-16, 23:00
Bannlyst
Bästa mot stress är ju gräs eller brass Testa mojo eller genie istället för spice då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in