Ja har sökt lite här på flashback men inte hittat nåt vettigt om det här, eller ja har inte ens hittat nått som har med saken o göra, så därför startar jag en ny tråd om det.
Nu är det så att ja kan inte få upp konsollen i nått spel. Har testat i spore,oblivion,max payne 2 sen några andra som ja inte kommer på.
jag har vista på datorn om det nu betyder nått.
Men iaf till frågan nu. är det nån inställning man måste göra för att det ska funka eller är det bara så för det är vista ?
I vissa spel måste man gå in i inställningsmenyn och bocka för "enable console" för att det ska fungera. Annars ska det bara vara att trycka på tilde (~)
Till många spel går det skicka --console flaggan så startar spelet med konsollen uppe
~ är det vanligaste tecknet för att få upp konsolen. I många spel måste du också, som ovan sägs, sätta en flagga på genvägen för att det skall gå. T.ex. Max Payne 2 vill ha flaggan -developer.
~ är det vanligaste tecknet för att få upp konsolen. I många spel måste du också, som ovan sägs, sätta en flagga på genvägen för att det skall gå. T.ex. Max Payne 2 vill ha flaggan -developer.
Testade det där med -developer på max payne 2, men det gick inte ändå
I vissa spel måste man gå in i inställningsmenyn och bocka för "enable console" för att det ska fungera. Annars ska det bara vara att trycka på tilde (~)
Till många spel går det skicka --console flaggan så startar spelet med konsollen uppe
Mysko. Har du provat att trycka på § för att få upp konsolen? Inte alltför ovanligt heller.
jo det är ju den knappen ja trycker på, har till och med prövat ett annat tangentbord för att kolla om knappen på min laptop va trasig, men det va ingen skillnad där inte
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!