Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-15, 20:32
  #1
Medlem
bob-marerlys avatar
Någon som följer denna serie som går på söndagskvällarna på 5an ? Det finns om inte annat två anledningar att titta på det, hehe.

Själv har jag blivit måttligt besviken på avsnitten som varit hittills.
Bruden är ju nakenmodell, jag skiter väll fullständigt i välgörenhetstramset och garageloppisarna hon håller på med på fritiden!

Känns ju ungefär lika dumt och långsökt som när hon i ett VIP avsnitt blir tillsagd att distrahera den manliga fångvaktaren, och löser detta med hjälp av en uppdragen gummianka på hjul

Så med andra ord, är det några fler än jag som känner sig lurade av bristen på hud i serien?
Citera
2009-02-15, 20:40
  #2
Medlem
Jag har sett den ett par gånger på E! där den visats rätt länge. Den är så jäkla jobbigt filmad och fixad så jag orkar aldrig se mer än 5 min. Då ser jag hellre på Victoria Silvstedt's show!
Citera
2009-02-15, 20:43
  #3
Medlem
Me.rawrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bob-marerly
Någon som följer denna serie som går på söndagskvällarna på 5an ? Det finns om inte annat två anledningar att titta på det, hehe.

Själv har jag blivit måttligt besviken på avsnitten som varit hittills.
Bruden är ju nakenmodell, jag skiter väll fullständigt i välgörenhetstramset och garageloppisarna hon håller på med på fritiden!

Känns ju ungefär lika dumt och långsökt som när hon i ett VIP avsnitt blir tillsagd att distrahera den manliga fångvaktaren, och löser detta med hjälp av en uppdragen gummianka på hjul

Så med andra ord, är det några fler än jag som känner sig lurade av bristen på hud i serien?


vafan, jag har kollat på den 1gång tror jag, då var hon och naken poserade, då fick man se lite, men vill jag kolla på henne, söker jag väl på google där man hittar både porrfilmer och nakenbilder, den enda efter den andra :P
Citera
2009-02-15, 20:52
  #4
Medlem
bob-marerlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me.rawr
vafan, jag har kollat på den 1gång tror jag, då var hon och naken poserade, då fick man se lite, men vill jag kolla på henne, söker jag väl på google där man hittar både porrfilmer och nakenbilder, den enda efter den andra :P
Ja been there done that. Serien failar hursomhelst på för lite nakenhet.
Känner även en viss nyans av falsk marknadsföring när hon i trailern får en fråga av kameramannen vad som kommer visas i serien, och hon trycker upp brösten i kameran.

Sell out advance!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback