2009-02-15, 15:14
Bannlyst
Har ni varit med om det här? Att man är med någon, och som helt plötsligt ska köpa t.ex. en munk. Så går man in i någon affär och personen börjar kolla på munkar, sen kommer frågan "vilken vill du ha?", "nej det är lugnt vill inte ha" svarar man, direkt får man en konstig blick tillbaka och ett "jooooo klart att du ska ha en munk, jag köper det är lugnt", sen börjar det: "neej", "joooo", "neeeej", "men joooo ta en nu bara BANTAR DU??? HÖHÖHÖHÖ!!!11!1!1!! ".

Alltså fyfan vad irriterande sånt här är alltså.. självklart är det jävligt schysst att man vill bjuda och inte bara köper till sig själv, men om man inte vill käka en jävla munk just då så respektera det och var tyst..
Citera
2009-02-15, 15:15
Medlem
Luigis avatar
Säg att du är mätt?
Citera
2009-02-15, 15:16
Medlem
neogeos avatar
ja varit med om liknande ..
helt CP
Citera
2009-02-15, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luigi
Säg att du är mätt?

men det håller inte om man inte precis ätit
Citera
2009-02-15, 15:18
Medlem
Carleoneyähs avatar
Du kan ju låta han köpa en, så sparar du den, tills du blir sugen?
Citera
2009-02-15, 15:18
Medlem
Ephedrines avatar
asså lixom gud ja.. de är jätte jobbigt.
men gratis e gott
Citera
2009-02-15, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carleoneyäh
Du kan ju låta han köpa en, så sparar du den, tills du blir sugen?

hehe men man om han käkar den direkt kan man ju inte bara lägga den i fickan och säga att man ska spara den hahahaha
Citera
2009-02-15, 15:27
Medlem
Kalmahs avatar
Borde väl inte vara så svårt att få personen i fråga att förstå att man inte vill ha en munk. Är väl bara att ge han mördarblicken?!

I annat fall kan du väl låta han köpa dig den där munken och direkt slänga den när ni kommer ut.
Citera
2009-02-15, 15:32
Medlem
bessies avatar
jag känner igen det där, det hjälper inte att man säger nej , då tittar de bara konstigt på en och undrar vad det är för fel.jag hatar när andra ska bestämma vad och när jag ska äta.
Citera
2009-02-15, 15:39
Medlem
systems avatar
Det där hände mig alltid förut, men sedan jag sade upp bekantskapen med alla vänner är problemet som bortblåst.
Citera
2009-02-15, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bessie
jag känner igen det där, det hjälper inte att man säger nej , då tittar de bara konstigt på en och undrar vad det är för fel.jag hatar när andra ska bestämma vad och när jag ska äta.

exakt, det är bland det värsta jag vet alltså..
Citera
2009-02-15, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av system
Det där hände mig alltid förut, men sedan jag sade upp bekantskapen med alla vänner är problemet som bortblåst.
haha

-ska du ha?

-nej det är lugnt!

-ame va fan? vadårå?

-vill inte ha!

-fan va tråkig du är

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto