2009-02-14, 17:15
Medlem
Tjo, någon här som har Windows XP som kanske vet vad orginala boot.ini filen är? min verkar vara ändrad.. (jag har förut varit tvungen att grejjsa med den för att få ett cheat att funka på ett spel, men nu är den ändrad automatisk, har nog öppnat ngn annan fil eller så..)

Iaf, vill ha orginal filen, försöker fixa CS 1.6 att fungera, provat massa metoder men jag håller kvar att jag tror ändå det är p.g.a boot.ini filen fast någon på FB sa att det inte har ngt med det att göra, eftersom att andra saker fungerade ju för mig när jag ändrade boot.ini filen förut så..

Har virus sökt och allting men CS funkar ändå inte.

Så vad är boot.ini filen för windows xp?

Såhär ser min ut just nu:

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOW S
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Micro soft Windows XP Professional" /NoExecute=OptOut
Citera
2009-02-14, 17:16
Medlem
micaeles avatar
Av rent intresse skulle jag vilja veta vad du gjorde i boot.ini för att ett fusk skulle fungera?
Citera
2009-02-14, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Av rent intresse skulle jag vilja veta vad du gjorde i boot.ini för att ett fusk skulle fungera?

Men det var ngn guide om hur man skulle få nå iMaxMacro att fungera. nå guide som skiddies, steg för steg liksom. Fattade inte direkt, men man ändrade i slutet på ini filen, på nå fast stod det..

Men vad jag kommer ihåg såg boot.ini filen helt annorlunda ut typ :S än vad min gör nu iaf.. Sååå, kan ni kolla era boot.ini filer och säga vad ni har?

Eller tror ni att en lång systemåterställning kan fixa problemet?
Citera
2009-02-14, 17:25
Medlem
N.E.R.Ds avatar
Om du googlar så hittar du svaret.
Citera
2009-02-14, 17:26
Medlem
micaeles avatar
Det enda felet jag kan se i din text är att du har mellanslag i WINDOWS så att det blir WINDOW S.
Annars ser det kalas ut, så länge du har Windows installerat på första hårddisken och första partitionen.
Citera
2009-02-14, 17:46
Medlem
ExtraAllts avatar
Så ser min ut:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in