2009-02-14, 17:15
Medlem
Tjo, ngon hr som har Windows XP som kanske vet vad orginala boot.ini filen r? min verkar vara ndrad.. (jag har frut varit tvungen att grejjsa med den fr att f ett cheat att funka p ett spel, men nu r den ndrad automatisk, har nog ppnat ngn annan fil eller s..)

Iaf, vill ha orginal filen, frsker fixa CS 1.6 att fungera, provat massa metoder men jag hller kvar att jag tror nd det r p.g.a boot.ini filen fast ngon p FB sa att det inte har ngt med det att gra, eftersom att andra saker fungerade ju fr mig nr jag ndrade boot.ini filen frut s..

Har virus skt och allting men CS funkar nd inte.

S vad r boot.ini filen fr windows xp?

Shr ser min ut just nu:

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOW S
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Micro soft Windows XP Professional" /NoExecute=OptOut
Citera
2009-02-14, 17:16
Medlem
micaeles avatar
Av rent intresse skulle jag vilja veta vad du gjorde i boot.ini fr att ett fusk skulle fungera?
Citera
2009-02-14, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Av rent intresse skulle jag vilja veta vad du gjorde i boot.ini fr att ett fusk skulle fungera?

Men det var ngn guide om hur man skulle f n iMaxMacro att fungera. n guide som skiddies, steg fr steg liksom. Fattade inte direkt, men man ndrade i slutet p ini filen, p n fast stod det..

Men vad jag kommer ihg sg boot.ini filen helt annorlunda ut typ :S n vad min gr nu iaf.. S, kan ni kolla era boot.ini filer och sga vad ni har?

Eller tror ni att en lng systemterstllning kan fixa problemet?
Citera
2009-02-14, 17:25
Medlem
N.E.R.Ds avatar
Om du googlar s hittar du svaret.
Citera
2009-02-14, 17:26
Medlem
micaeles avatar
Det enda felet jag kan se i din text r att du har mellanslag i WINDOWS s att det blir WINDOW S.
Annars ser det kalas ut, s lnge du har Windows installerat p frsta hrddisken och frsta partitionen.
Citera
2009-02-14, 17:46
Medlem
ExtraAllts avatar
S ser min ut:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in