2009-02-13, 20:45
Medlem
joelms avatar
Kanske inte helt topic, men jag tror nog att det r hr jag har strst chans att f svar p min frga. Jag mnstrade fr ett antal r sedan (8 nrmare bestmt) p gamla Amf 4 i gteborg. Nu r jag nyfiken p om hinderbanan fortfarande finns kvar, och om man p ngot stt kan bruka den utan att beg ett lagbrott (eller kanske kan komma undan med det). Har flyttat rtt nra och har spontanvandrat lite, men inte hittat ngot. Tnkte frga hr innan man systematiskt sker igenom omrdet. Tacksam fr svar..
Citera
2009-02-13, 21:02
Medlem
Pendeltgs avatar
Urban Exploration >>>>>>>>>>>>>> Vapen och militr

//Moderator
Citera
2009-02-14, 08:29
Medlem
DeTomasoPanteras avatar
provat eniro's utsiktsfunktion?

Citat:
och om man p ngot stt kan bruka den utan att beg ett lagbrott (eller kanske kan komma undan med det).
springer du in dr och lallar fr du nog ett fystest p kpet..
Citera
2009-02-14, 16:50
Medlem
LINK82s avatar
Gamla Amf4 r ju fortfarande aktivt militrt omrde = skyddsobjekt.
S frsk inte att ta dig in p omrdet, inget jag skulle rekommendera iallafall.
Vet dock inte vilket skick hinderbanan r i, men knner du ngon med tilltrde kan du komma in p omrdet med den personen.
Citera
2009-02-14, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LINK82
Gamla Amf4 r ju fortfarande aktivt militrt omrde = skyddsobjekt.
S frsk inte att ta dig in p omrdet, inget jag skulle rekommendera iallafall.
Vet dock inte vilket skick hinderbanan r i, men knner du ngon med tilltrde kan du komma in p omrdet med den personen.

Jag skulle gissa att hinderbanan r i fullgott skick.
Amf1 utbildar fortfarande Bevakningsbtkompaniet p Amf4s omrde.
Minplut och bordningsstyrkan sprang i alla fall stridshinderbanan under frra vrnpliktskullen inom amfbat (07/08).
Citera
2009-02-14, 17:10
Medlem
jumpcuts avatar
Det finns hinderbanor antingen ligger precis utanfor inhagnat omrade, eller inom ett omrade som ar oppet for allmanheten under dagtid.

Det ar val egentligen inte svarare an att ga ner till Amf4 och fraga i vakten var hinderbanan ligger och om du far anvanda den. Eller sa ringer du, vakten ar bemannad dygnet runt. Ska vi gissa att det tar dig max en minut att fa reda pa svaret?
Citera
2009-02-17, 15:16
Medlem
joelms avatar
Tack fr bra svar allihopa, hoppas att f springa p hinderbana snart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in