2009-02-13, 16:15
Medlem
RubbStubbs avatar
Som rubriken lyder, vilken för övrigt var väldigt svår att snickra ihop, hur ska jag göra om jag vill pröva på (som i beställa hem) spice, men inte har möjlighet att göra det till min hemadress eller någon kamrats?
2009-02-13, 16:18
Medlem
naganof2s avatar
..

vänta tills du är 18 ?
2009-02-13, 16:19
Medlem
speeeds avatar
..

øppna en postbox och sænd dit...
2009-02-13, 16:20
Medlem
implantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RubbStubb
Som rubriken lyder, vilken för övrigt var väldigt svår att snickra ihop, hur ska jag göra om jag vill pröva på (som i beställa hem) spice, men inte har möjlighet att göra det till min hemadress eller någon kamrats?
Är du inte 18? Använd detta:
http://www.posten.se/c/a_o_posterest..._posterestante
2009-02-13, 16:27
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av implants
Använd detta:
http://www.posten.se/c/a_o_posterest..._posterestante

Kan höja ett varningens finger, dock. Polisen har viss koll på försändelser vilka går dit- kan jag säga av egna erfarenheter.

Må väl
GaiN
2009-02-13, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN

Kan höja ett varningens finger, dock. Polisen har viss koll på försändelser vilka går dit- kan jag säga av egna erfarenheter.

Må väl
GaiN

Spice är väl fortfarande lagligt. Så varför en varning? :P
2009-02-13, 16:40
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adirwyn
Spice är väl fortfarande lagligt. Så varför en varning? :P

Jag menade rent generellt. Fick själv ett brev öppnat, med en substans som inte var klassad som narkotika, dock hälsofarlig. De sa att hundar markerat brevet, vilket jag finner högst osannolikt, det var nog bara något de sa för att ha haft en anledning att öppna brevet. Hundar används sällan inrikes på lokala postterminaler vilket detta var, dvs. inte ett brev direkt från utlandet.

Var säkert slarvigt inslaget så postgubbarna slog larm. Fick aldrig se brevet.

Så var säkra på att skicka det dolt. En postbox är en bättre idé än PR, då personalen på terminalen inte hanterar det lika mycket då. Poste restante-brev brukar de lägga i samma hög och sortera ut på begäran. Det kan således vara många gånger de "bläddrar igenom" brevet om det ligger i "högen" så att säga.

Må väl
GaiN
2009-02-13, 16:52
Medlem
implantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN

Må väl
GaiN
Kloka ord, min vän.

Jag själv använder inte PR eftersom jag har egen lägenhet, vet därför inte så mycket om det. Jag är mest nyfiken över hur gammal personen i fråga är.
2009-02-13, 17:13
Medlem
rotten_88s avatar
Bara för att min inte vill få knark direkt i brevlådan behöver man väl inte vara under arton?
2009-02-13, 17:16
Medlem
Den här tråden är fan pinsam och visar varför vi "Spice-rökare" aldrig, någonsin, kommer bli tagna seriöst (förutom av polisen som tror vi har intagit knarkotika!), nämligen det röks av minderåriga idioter som äääälskar att starta nya trådar trots att det lär finnas omkring 3-4 Spice-trådar.

Till TS:

Om du inte ens kan beställa skiten ska du ge fan i o röka den.
2009-02-13, 17:33
Medlem
Himmler!s avatar
Ta det i någon spicetråd. Tråd låst.

Mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här