2024-06-03, 14:40
Medlem
olasvenssons avatar
Den bästa låten med Black Sabbath är Devil & Daughter.
Citera
2024-07-04, 16:48
Medlem
Headless Cross med Black Sabbath

Är det bara jag som tycker denna låt är ett jävla mästerverk?

https://youtu.be/c0h7c1VtZfY?si=E4Go3K0CTObz2cAv
Senast redigerad av Du-Hast 2024-07-04 kl. 16:53.
Citera
2024-07-04, 17:22
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Är det bara jag som tycker denna låt är ett jävla mästerverk?

https://youtu.be/c0h7c1VtZfY?si=E4Go3K0CTObz2cAv

Ja
Citera
2025-02-05, 17:27
Medlem
Adelaides avatar
Nu är det bekräftat att alla originalmedlemmar kör ett sista gig ihop den 5 juli i år.
https://loudwire.com/black-sabbath-reunion-2025-ozzy-osbourne-final-show/

Blir att boka flyg till Birmingham!
Citera
2025-02-05, 17:37
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Nu är det bekräftat att alla originalmedlemmar kör ett sista gig ihop den 5 juli i år.
https://loudwire.com/black-sabbath-reunion-2025-ozzy-osbourne-final-show/

Blir att boka flyg till Birmingham!
Hur många gånger ska dom köra med att Ozzy ska stå på scen? Han har ju ställt in alla spelningar de senaste åren. Han vet knappt var han är, mumlar bara. Ska han ledas upp på scen, sitta ner och se förvirrad ut medan resten av bandet spelar? Vem vill minnas honom så?

Jag sätter en caps-lock-tangent på att det blir inställt.
Citera
2025-02-05, 17:42
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Hur många gånger ska dom köra med att Ozzy ska stå på scen? Han har ju ställt in alla spelningar de senaste åren. Han vet knappt var han är, mumlar bara. Ska han ledas upp på scen, sitta ner och se förvirrad ut medan resten av bandet spelar? Vem vill minnas honom så?

Jag sätter en caps-lock-tangent på att det blir inställt.

Förstår din poäng, men detta är en ambitiös spelning. Han har sagt flera gånger att han skulle vilja göra ett sista gig med originaluppsättningen. Sen får man ha i åtanke att detta endast är ett gig och inte en turné. Så nån enstaka timme kan han nog klara på scenen. Men det är väl inte helt otänkbart att han kör spelningen sittande istället för stående.
Citera
2025-02-05, 22:47
Medlem
Jonathanh589s avatar
Undrar vad priserna kommer att vara🤔
Citera
2025-02-06, 06:17
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Det här hade man ju velat se. Men ekonomin säger ifrån. Får väl nöja mig med att ha sett Bill Ward-lösa Sabbath samt Heaven & Hell.

Biljetterna lär sälja slut fortare än vinden.
Senast redigerad av TheNarrowMargin 2025-02-06 kl. 06:24.
Citera
2025-02-07, 12:07
Medlem
Oakenshields avatar
Undrar just hur det ska gå. Ozzy som knappt kan röra sig för egen maskin och Bill som själv sagt att han inte har energin längre som behövs att driva bandet. Men inte desto mindre ett häftigt avslut på hemmaplan. Håller tummarna.

Resten av alla akter som ska vara där kunde jag inte bry mig mindre om. Totalt onödigt. Snark.
Citera
2025-02-07, 13:14
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag är nöjd med att jag var på Reunion i Globen -99, det var en riktigt bra konsert och t o m Tony trivdes på scen. Jag förstår inte dom som vill se sina idoler som dementa gamlingar upptvingade på scen för allmän åskådan, jag tvivlar starkt på att dom går upp för att dom älskart, det gäller inte bara Sabbath utan även t ex ACDC som är på g med ett sverigebesök, kolla dagsfärska bilder på Angus så ser ni hur gammal han är.
Citera
2025-02-12, 20:38
Medlem
AldoRaines avatar
Presale har redan varit. Kommer det finnas biljetter kvar på fre tro? Hur många tar dom in på arenan?

En annan fråga är vart man ska bo. Alla hotell lär va uppbokade
Citera
2025-02-13, 20:03
Medlem
Geomeisters avatar
Några minuter av kärlek finns i klippet "Billy Corgan: Why Black Sabbath Are My Favorite Band" på Youtube
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in