2009-02-13, 12:29
Medlem
Carlozs avatar
Ja, det r mnga som anvnder sig av detta nr dem ska pimpa om datorerna till Mac-Look. S drfr startar jag en trd dr man kan samla allt som rr sig om detta. Jag har en frga redan nu:

Fungerar OS X FlyAkite p Windows XP Proffessional SP 3 ?
Citera
2009-02-13, 12:41
Medlem
Naits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carloz
Ja, det r mnga som anvnder sig av detta nr dem ska pimpa om datorerna till Mac-Look. S drfr startar jag en trd dr man kan samla allt som rr sig om detta. Jag har en frga redan nu:

Fungerar OS X FlyAkite p Windows XP Proffessional SP 3 ?

Ja, men det programmet r imo rent ut sagt bara skit. Sen s tror jag att det redan finns en trd om detta.
Citera
2009-02-13, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nait
Ja, men det programmet r imo rent ut sagt bara skit. Sen s tror jag att det redan finns en trd om detta.
Varfr r det skit?
Citera
2009-02-13, 12:54
Medlem
Naits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
Varfr r det skit?

Sist jag prvade det s var det fult, fullt av buggar, tog bort viktiga systemfiler och det slade ner datorn rejlt.
Citera
2009-02-13, 13:15
Medlem
Carlozs avatar
Citat:
Sist jag prvade det s var det fult, fullt av buggar, tog bort viktiga systemfiler och det slade ner datorn rejlt.

okok, jag skte lite snabbt och fann ingen samlingstrd. Bara en problem trd, s knde att en ny frsch kunde f se dagens ljus. Dock undrar jag, har du ngot bttre frslag fr en som sitter p SP 3 och vill ha " Mac -Look " ?
Citera
2009-02-13, 13:50
Medlem
Naits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carloz
okok, jag skte lite snabbt och fann ingen samlingstrd. Bara en problem trd, s knde att en ny frsch kunde f se dagens ljus. Dock undrar jag, har du ngot bttre frslag fr en som sitter p SP 3 och vill ha " Mac -Look " ?

Installera mac osx86 p datorn eller slng in linux s fr du s likt mac som mjligt.
Citera
2009-02-13, 14:31
Medlem
Carlozs avatar
Citat:
Installera mac osx86 p datorn eller slng in linux s fr du s likt mac som mjligt.

Jo, men det enda jag ser som r bra med Linux & mac r det vackra grnssnittet och det virus fria systemet, r mycket njd med min XP sp 3 som passar mina funktioner utmrkt

edit:

Dock gillar jag inte windows grnssnittet, som ni skert frstr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in