2009-02-13, 02:59
Bannlyst
Detta uppstr nr jag har igng ngot spel+ventrilo. Funkar perfekt 30-60 minuter sen s fr jag konstiga fpslagg i spelet, r 100% sker p att detta enbart hnder nr jag spelar med ventrilo.

Har testat installera senaste drivrutinerna till ljudkortet och mixtrat lite med instllningarna p ventrilo men har inte lyckats lsa problemet.

Ljudkortet jag har r integrerade i Gigabyte GA-EP35 har senaste drivrutinerna fr moderkortet samt senaste Realtek High Definition.

Anledningen till att jag skriver i denna forumdelen r att problemet uppstod nr jag brjade kra Vista. r det ngon som kan bjuda p en lsning?

Edit: Fpslagget fortstter ven nr ventrilo och spelet stngs ner och menyerna i vista laggar.
Citera
2009-02-13, 06:12
Medlem
liquid childs avatar
Testa att kra bde spelet och ventrilo som administratr, om du inte redan gr det. Brukar hjlpa mot de flesta vista-relaterade problem :3
Citera
2009-02-13, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av liquid child
Testa att kra bde spelet och ventrilo som administratr, om du inte redan gr det. Brukar hjlpa mot de flesta vista-relaterade problem :3

Testade kra vent som admin, ska testa med bde spelet och vent nu d och se om det gr skillnad. Det jobbiga r att jag mste vnta ca 1 timme fr att se om det funkar :P
Citera
2009-02-14, 19:49
Bannlyst
Funkade inte med att kra som administratr. Lagget finns fortfarande kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in