• 1
  • 2
2009-02-12, 17:41
Hej. Min msn ikon syns fast med ett kryss för sig längst ner i det högra fältet.
Det funkar inte att logga in helt enkelt, står att jag har en felkod 8007007e :/
har vart såhär ett bra tag nån schysst som kan hjälpa? =) mvh!
Citera
2009-02-12, 17:54
Medlem
Vad mer än felkoden? Ingen annan text?
Testat köra felsökningen i MSN?
Ominstallerat? Nyare version?
Citera
2009-02-13, 15:11
Citat:
Ursprungligen postat av HerrNilsson
Vad mer än felkoden? Ingen annan text?
Testat köra felsökningen i MSN?
Ominstallerat? Nyare version?
jag har nyaste msn där det inte finns nån felsökning, och jag har omistallerat den om och om igen. rutan kommer upp med en gång tar ca; 1 sec.
Citera
2009-02-13, 15:13
Bannlyst
Det kan ju vara din internetanslutning som det är fel på. Testa att starta om routern!
Citera
2009-02-13, 15:13
Medlem
Står det bara det meddelandet? Inget annat?
Citera
2009-02-13, 15:22
Citat:
Ursprungligen postat av Konn
Det kan ju vara din internetanslutning som det är fel på. Testa att starta om routern!
nej internet funkar. problemet började med att jag skulle ta bort den nyare msn och lägga till en äldre, tog då bort mappar och sånt som msn messenger låg i mm. det kan vara nåt där kanske?
Citera
2009-02-13, 15:23
Citat:
Ursprungligen postat av Konn
ja det står bara det felmeddelandet.
Citera
2009-02-13, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_guru
Hej. Min msn ikon syns fast med ett kryss för sig längst ner i det högra fältet.
Det funkar inte att logga in helt enkelt, står att jag har en felkod 8007007e :/
har vart såhär ett bra tag nån schysst som kan hjälpa? =) mvh!

Testa med att stänga ner processen i aktivitetshanteraren. Sen startar du om datorn. Fungerar inte det, då rekommenderar jag dig att avinstallera MSN sen ladda ner och installera på nytt.

Nu borde det fungera!
Citera
2009-02-13, 16:20
Citat:
Ursprungligen postat av XFilmz
Testa med att stänga ner processen i aktivitetshanteraren. Sen startar du om datorn. Fungerar inte det, då rekommenderar jag dig att avinstallera MSN sen ladda ner och installera på nytt.

Nu borde det fungera!
När jag ska installera det så står det att jag redan har det. men jag har ju tagit bort det? :/
Citera
2009-02-13, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_guru
När jag ska installera det så står det att jag redan har det. men jag har ju tagit bort det? :/

Om du gjort en avinstallation så borde den inte vara kvar - men nu pratar vi såklart Microsoft(säger sig självt?). Gå till installationsmappen (kan tänka mig att den ligger på C:/Program/Windows Live). Sen tar du bort alla filer som du hittar där. Står det att processen används, så gå återigen in i aktivitetshanteraren och stäng ner msnmsgr.exe eller vad som nu kan tänkas vara uppe.
Citera
2009-02-13, 17:11
Bannlyst
testa google....
Senast redigerad av Firmabilen 2009-02-13 kl. 17:15.
Citera
2009-06-28, 18:11
Medlem
Det här funkar garanterat:

http://www.microsoft.com/communities...&cr=&sloc=&p=1
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto