2009-02-12, 16:54
Medlem
Har efetr den nya uppdateringen av Windows och div. fått upp en ikon i ´system tray´ .. En femuddig ful blå stjärna som tar upp plats. Jag vill ha väck den, vill inte köpa Office (igen... ) och kan inte validera utgåvan. Hur gör jag?

Tack för hjälp!

jc
Citera
2009-02-24, 07:19
Medlem
TYGs avatar
Bumpar lite. Ingen som vet? Sjukt jobbigt när man drar igång word så börjar den tjata om att man kör oäkta.
Citera
2009-02-24, 07:30
Medlem
-deviant-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spatg
Har efetr den nya uppdateringen av Windows och div. fått upp en ikon i ´system tray´ .. En femuddig ful blå stjärna som tar upp plats. Jag vill ha väck den, vill inte köpa Office (igen... ) och kan inte validera utgåvan. Hur gör jag?

Tack för hjälp!

jc

Citat:
Ursprungligen postat av TYG
Bumpar lite. Ingen som vet? Sjukt jobbigt när man drar igång word så börjar den tjata om att man kör oäkta.

Ikonen går nog tyvärr inte att få tillbaka, eftersom Office-applikationerna vid varje uppstart kommer att kontrollera om din utgåva är äkta eller ej.

Det jag skulle råda dig till är att avinstallera den nuvarande versionen du har, och sedan dra hem en Office 2007 Enterprise-version från TPB eller liknande.

http://thepiratebay.org/search/Micro...erprise/0/99/0

Enterprise-versionerna fungerar precis som Professional-versionerna med enda skillnaden att de använder VLK-nycklar (VLK=volymlicenser) som är lite säkrare att köra med. Det stora hindret är om du kör Vista Home Basic, då Enterprise-versionerna inte stödjer detta operativsystem. Givetvis så går Office 2007 Enterprise utmärkt att köra även på XP Professional.

EDIT: Om det är en genuin, inköpt nyckel du har till din nuvarande Office-installation, så kan du ju alltid prova att ringa Microsoft Supporten och få den återaktiverad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in