• 1
  • 2
2009-02-12, 15:59
Medlem
Satt & lyssnade på Radion häromdagen.
Då hade dom en intervju med man.
Jag säger inget om han kompetens när det kommer till djur.
Men han verkar otroligt arrogant.

Nån som har nåt intressant om denne herre?
Kan han ha några lik i garderoben, eller är han så helylle som han låter påskina?
Citera
2009-02-17, 17:28
Medlem
Tydligen var han helylle
Citera
2009-02-17, 21:07
Medlem
Musarms avatar
Jag har fått en rejäl utskällning av Jonas. Han skällde han på mig för att han tyckte att företaget som jag jobbar på behandlat en lemur på ett icke korrekt sätt.
Citera
2009-02-17, 23:28
Medlem
Han är en besserwisser som anser sig själv vara djurens konung i Sverige. Och han kan en massa, dessutom är han en jäkel på att få gratisreklam för Skansenakvariet genom att dyka upp i alla möjliga tv-program. Jag har träffat honom en kväll och han var verkligt trevlig på alla sätt.
Sammanfattningsvis så är han en hårt arbetande egoist.
Citera
2009-03-09, 11:21
Medlem
Har hört ett rykte om att han gillar småpojkar. Någon mer som har hört det? Kan tillägga att jag inte vill att det ska vara sant.
Citera
2009-03-09, 11:39
Medlem
Tacoritzs avatar
Han är tydligen rådgivare för Nordkorea i djurparksfrågor och har skänkt en hel del djur till djurparken i Pyongyang. Är han kommunist eller gör han det bara för att de frågade och han var ledig?
Citera
2009-03-09, 11:55
Medlem
Bujus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tacoritz
Han är tydligen rådgivare för Nordkorea i djurparksfrågor och har skänkt en hel del djur till djurparken i Pyongyang. Är han kommunist eller gör han det bara för att de frågade och han var ledig?

Enligt honom själv gör han det inte alls av politiska skäl utan av omsorg om djuren och i synnerhet om den sällsynta Amurleoparden. Det var i alla fall vad han sa i sitt sommarprogram nu i somras.
Citera
2009-03-09, 13:06
Medlem
Volmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buju
Enligt honom själv gör han det inte alls av politiska skäl utan av omsorg om djuren och i synnerhet om den sällsynta Amurleoparden. Det var i alla fall vad han sa i sitt sommarprogram nu i somras.

Men han kan väl va RÖD även om han gillar djuren(tidelag kanske)?
Citera
2009-03-09, 15:07
Medlem
Bujus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volmer
Men han kan väl va RÖD även om han gillar djuren(tidelag kanske)?

Här erkänner han att han ibland heilar åt sina strutsar. Vet inte vad det gör honom till, men rödingar brukar väl inte heila överhuvudtaget?

För övrigt är de djurarter han månar om mest nog inte riktigt lämpliga att bedriva tidelag med.
Citera
2009-03-09, 15:26
Medlem
Han uppskattade att "Miljöpartistiska Djurskyddsmyndigheten" lades ner. I sitt sommarprogram sa ha det och andra inkorrekta grejer.
Citera
2009-03-09, 15:37
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eannatum
Har hört ett rykte om att han gillar småpojkar. Någon mer som har hört det? Kan tillägga att jag inte vill att det ska vara sant.

Även jag hört detta ... men nu senast hade han väl fru och barn, inte för att det skulle hindra iofs.
Citera
2009-03-09, 15:41
Medlem
RS-Kickers avatar
Han jobbar åt Nordkoera. Inte ok!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto