2009-02-18, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anjoh66
Ja och snälla imamer som Yusuf al-Qardawi inräknad kan jag tänka.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=850775

Han är väl en av de respektabla män du nämner.

Sätt inte ord jag inte yttrat i min mun, kan tänka mig är inget man bygger inlägg på i ett forum, du känner inte mig så du kan inte tänka dig något. Dickhead.
Citera
2009-02-18, 22:34
Medlem
anjoh66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackjackster
Sätt inte ord jag inte yttrat i min mun, kan tänka mig är inget man bygger inlägg på i ett forum, du känner inte mig så du kan inte tänka dig något. Dickhead.
MOAHAHAHA

Du var mig en smart jäkel.

Du snackar en massa skit om att respektabla män försöker ge en bättre bild av islam, det är ju förstås hedervärt av dem, men det går ju inte, muslimerna själva stoppar ju effektivt alla sådana försök.

Vilka är då dessa respektabla män du snackar om?

Har du några namn?
Citera
2009-02-18, 22:38
Medlem
Lasermannen2009s avatar
Citat:
ingen riktig muslim är nöjd med vad dessa idioter gör i religionens namn.

Trodde mest att det var rättroende som bin Laden som ägnade sig åt att kuffrförklara meningsmotståndare.
Citera
2009-02-18, 22:41
Medlem
anjoh66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermannen2009
Trodde mest att det var rättroende som bin Laden som ägnade sig åt att kuffrförklara meningsmotståndare.

Muslimer är väldigt snabba med att förklara alla oliktänkande som kuffar
Citera
2009-02-18, 22:45
Medlem
anjoh66s avatar
Citat:
Vem som har sagt att alla muslimer är självmordsbombare? Jo, okunniga och ignoranta rasister.

Den riktiga islam bygger på fred och respekt inte på det motsatta.

Ingen har väl sagt att alla muslimer är självmordsbombare, och jag lovar dig att de flesta här som är emot islam är varken okunniga, ignoranta och absolut inte rasister.

Det är inte racism att vara emot islam.
Citera
2009-02-18, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermannen2009

Bin Laden är ett avskum, spelar ingen roll vad jag säger då ni kommer fortsätta ha era åsikter, men ingen riktig muslim går runt och kuffr förklarar människor stup i kvarten, Bin Laden is a man on a mission och han uppdrag är inte att sprida islam utan att förgöra den, för i sanningens namn, vem hatade islam i lika stor utsträckning lika mycket innan 11 september?
Citera
2009-02-18, 23:02
Medlem
RealMadrid852s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Vi vet att en stor del av islam-folket i världen är terrorister, religiösa fanatiker, extremister, fundamentalister.

Är du helt jävla pantad din inavlade jävla idiot?

Hur fan kom du ens fram till den idiotiska slutsatsen?

Det finns ungefär 1.5 miljarder muslimer världen över, du påstår alltså att en stor del av detta (minst en miljard) är terrorister, extremister och fundamentalister? Det är ju helt jävla befängt..Du måste ju själv inse vidden av hur dumt det uttalandet var.

Men om jag nu ska svara på din frågeställning.

Mina mål i livet är att avsluta min utbildning, skaffa ett bra och välbetalt jobb, gifta mig, skaffa barn, etc, etc. Dvs vad de flesta vill.
Citera
2009-02-18, 23:50
Medlem
Dags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grison
Jag kallade dig en bibelfåne, jag har överhuvudtaget inte nämnt några jesu uttalanden. Det går iallafall inte urskilja några såna bland alla dina svordomar och förolämpningar du fyller dina inlägg med.
Jag har inte svurit utan bara namngett var sak med dess rätta benämning.

Jag har heller inte förolämpat någon utan bara talat om vad respektive sysslar med och därmed ger till känna vad han/hon härstammar ifrån.

Thats it!
Citera
2009-02-19, 00:09
Bannlyst
Citat:
Svaret på din fråga är: vanliga muslimer precis, som vanliga kristna går inte runt och tänker på sin religion och försöker förändra världen, utan ens stora mål är att må bra och skaffa pengar precis som alla andra människor, det är inte så att man har hemliga möten i någon grotta i kebnekajse där man planerar hur man ska ta över Sverige. Tänk logiskt och sluta vara paranoid, om nån muslim gjord dig illa på något sätt så försök reda ut det med honom.
Jag tror det går en loop av allah akhbar i skallen ständigt på er mussar.
Citera
2009-02-19, 08:53
Medlem
Dags avatar
Citat:
vanliga muslimer precis, som vanliga kristna går inte runt och tänker på sin religion och försöker förändra världen,
Goddag yxskaft! Har du sovit gott?
Citera
2009-02-19, 08:57
Medlem
Dags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealMadrid852
Men om jag nu ska svara på din frågeställning.

Mina mål i livet är att avsluta min utbildning, skaffa ett bra och välbetalt jobb, gifta mig, skaffa barn, etc, etc. Dvs vad de flesta vill.
Åk till Iran, där kanske du får ett bra avlönat jobb. Här i Sverige har vi inte ens arbete åt våra egna barn. Varför ska då det komma hit en massa muslimer och roffa åt sig vårat levebröd?
Citera
2009-02-19, 08:59
Medlem
Dags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anjoh66
Det är inte racism att vara emot islam.
Precis! Det är rättfärdigt att vara emot islam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in