Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-02-12, 01:08
Medlem
Slottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Kratom fungerar väldigt bra. Men håller i stort med.

ja, kratom är faktiskt lite skumt. inte hunnit utforska detta än. så återkommer.
Citera
2009-02-12, 01:14
Medlem
Slottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoppe
Nej det finns många undantag. Tror du alla som tog mefedron upplevde placebo tills det blev olagligt?

så sant så. men f***ing rosenrot. hörs väl fan på namnet. rosor och rötter. näfan. drick proviva istället. skjut mig om rosen-j-a-rot blir klassat...
Citera
2009-02-12, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slotta
så sant så. men f***ing rosenrot. hörs väl fan på namnet. rosor och rötter. näfan. drick proviva istället. skjut mig om rosen-j-a-rot blir klassat...

Min poäng var nog mest att det finns en jävla massa substanser som inte är klassade men som är mycket potenta.
Citera
2009-02-12, 02:47
Medlem
Slottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoppe
Min poäng var nog mest att det finns en jävla massa substanser som inte är klassade men som är mycket potenta.

jo, fattar din poäng. men just rosenrot. har försökt med sånt oxå. mkt längesen dock. kanske synkar kineser bättre med sånt. för mig är det noll potent ivf, lixom med alla andra naturläkemedel. men mkt goodforyou om det känns potent med ros-j-a-roten
Citera
2009-02-12, 02:49
Medlem
Slottas avatar
sen kan det väl bero på vad man är van vid oxå då btw..
Citera
2009-02-12, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slotta
ja, kratom är faktiskt lite skumt. inte hunnit utforska detta än. så återkommer.

På vilket sätt är det skumt? Och om du inte ens har "utforskat" detta än, hur kan du sitta och skriva att det är skumt?
Citera
2009-02-12, 11:09
Medlem
Slottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoppkloss
På vilket sätt är det skumt? Och om du inte ens har "utforskat" detta än, hur kan du sitta och skriva att det är skumt?

tjaaa.... har suttit brevid andra som utforskat det kanske? enkel matematik.. skumt just det att ngt som är lagligt verkar vara rätt potent. (får väl tillägga -'tills vidare lagligt' oxå då,orkar inga kängor just nu)
Citera
2009-02-12, 14:11
Medlem
On fires avatar
Slänger i mig ett par om några minuter återkommer med resultat.
Citera
2009-02-12, 14:35
Awaiting Email Confirmation
zmaitilayos avatar
Jag testade nyss detta. Slängde i mig 6 st. Känner mig relativt lugn, men det lutar mest mot trötthet. kaffe motverkade detta lite. Absolut ingen place.bo effekt. Kan ju funka i brist på annat. Mvh zmaitilayoo
Citera
2009-02-12, 14:39
Medlem
Folk som skriver inte placebo vet inte vad placebo är. Om det vore så att man själv kunde avgöra om en effekt var placebo eller inte så skulle man inte behöva göra dubbelblindstudier när man testar nya läkemedel.
Citera
2009-02-12, 15:29
Medlem
On fires avatar
Slängde i mig 8 av något extrakt en tablett skulle motsvara 2000mg rosenrot, känner mig lugnare än innan men med tanke på vad för andra grejer man kan få för liknande pengar så är det inget jag kommer fortsätta med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in