Fan vad ditt inlägg slog mig, psykoser skumt folk och besattheten gjorde en utbränd. Brajjet skippade jag för några år sedan då de för starkt fö mig med. Dock varje gång jag tänkt att jag kan småknarka å fungera vanligt så har jag hamnat i samma skit igen, äckligt trött på allt dedär, pust.
Försökte få mediciner på recept å tänkte de skulle funka, inte det heller. Samma skit.
Har köpt CBD isolat 99,5% cbd men linde än 0,03% thc tänkte göra nån olja på de å kanske ha i te å försöka bli en vanlig person. Berätta gärna mer om hur de ser ut för dig nu och/eller tidigare försök att sluta sett ut,
Om du vill alltså, jag lyssnar
Citat:
Ursprungligen postat av
cheesemachine
Jafan vissa blir det. Dessa dagar när jag röker gräs ligger jag bara på arslet och äter mig fet. Har inte orken eller hjärnkapaciteten för att göra nåt vettigt. Brajjet har blivit ohanterligt starkt med för en Nisse som bara röker ibland. Jag pallar inte röka varje dag heller. Rör inte metylfenidat längre heller. Trött på starka bieffekter från droger. Trött på knaset, psykiska ohälsan, tvångsmässigt återdoserande där jag inte kan njuta av dosen framför mig för att tankarna på nästa dos bara ekar i huvudet.
Lagom drogberoende med fungerande liv är min grej.