2013-04-21, 13:08
Medlem
xanax99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HamWorth
Har vad det ser ut som, två skal på mina 36mg. Det vita yttersta och sedan ett transparent. Det senare är ett helvete att få bort, antar att det var de onödiga?

Nu var det väll 15 år sedan men jag gjorde detta. Ta bort yttre skalet, spara, det innehåller 23% av det du är ute efter har jag absolut för mig, inte 13%.
Använd en matt-kniv och skär längs med den ätbara sidan av tabletten sedan klyver du bort den mörka biten och slänger. Nu skalar du av plasthöljet som du skalar en banan, du kommer snart lära dig skala en tablett på under 30 sekunder.
Citera
2013-04-21, 15:09
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av centralS
Först det vita (på 36, rött på 54) sen är det ett genomskinligt skal över resten

Verkligen? Har 36orna, och har inte tänkt på det.
Citera
2013-04-21, 15:11
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Verkligen? Har 36orna, och har inte tänkt på det.

Fixade senast igår till 5st 36or så det är en säker källa
Citera
2013-04-21, 15:44
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Har vad det ser ut som, två skal på mina 36mg. Det vita yttersta och sedan ett transparent. Det senare är ett helvete att få bort, antar att det var de onödiga?

Det som är ett hellvete att få bort är det som innehåller giftiga ämnen och om man äter dom som dom är så förljer det skalet oskadat med ut i avföringen.

Det yttersta lätborttagna skalet innehåller metylfenidat.
Citera
2013-04-21, 18:19
Medlem
HamWorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanax99
Nu var det väll 15 år sedan men jag gjorde detta. Ta bort yttre skalet, spara, det innehåller 23% av det du är ute efter har jag absolut för mig, inte 13%.
Använd en matt-kniv och skär längs med den ätbara sidan av tabletten sedan klyver du bort den mörka biten och slänger. Nu skalar du av plasthöljet som du skalar en banan, du kommer snart lära dig skala en tablett på under 30 sekunder.

Success! Känner mig som en minderårig kambodjan i en textilfabrik, med mina färdigheter.
Citera
2013-04-21, 18:22
Medlem
xanax99s avatar
Citat:
Success! Känner mig som en minderårig kambodjan i en textilfabrik, med mina färdigheter.

Well, övning ge färdighet.... Synd bara att du inte övar på något vettigare
Citera
2013-04-22, 17:19
Medlem
HamWorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanax99
Well, övning ge färdighet.... Synd bara att du inte övar på något vettigare

Gissar på heroin eller kärnvapen i barnhem, båda är rätt lockande.
Citera
2013-04-23, 15:31
Medlem
KringExs avatar
Nån som brukar blanda metylfenidat med bikarbonat för att få mer effekt ?
Citera
2013-04-24, 06:26
Medlem
Hjälp tack!

Kan det hända att man får en hjärtatttack av ritalin? Har varit vaken runt 20h, styrketränat, knappt ätit nått och känner mig riktigt jävla stressad nu. Tryck över vänster bröst och vänsterarmen domnar bort väldigt ofta.

Vad säger ni? är detta vanligt i min situation? eller bör jag kolla upp det? Mkt möjligt att det bara är ångest, men känner enbart tryck på vänster sida så därför jag reagerar lite extra.
Citera
2013-04-24, 09:30
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zkurk
Hjälp tack!

Kan det hända att man får en hjärtatttack av ritalin? Har varit vaken runt 20h, styrketränat, knappt ätit nått och känner mig riktigt jävla stressad nu. Tryck över vänster bröst och vänsterarmen domnar bort väldigt ofta.

Vad säger ni? är detta vanligt i min situation? eller bör jag kolla upp det? Mkt möjligt att det bara är ångest, men känner enbart tryck på vänster sida så därför jag reagerar lite extra.

Jag hade kollat upp det på sjukan
ytterst ytterst ovanligt att man får hjärtattatck av metylfenidat, brukar bara hände de som har medfött hjärtfel
Citera
2013-04-24, 13:35
Medlem
-Cobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zkurk
Hjälp tack!

Hur mycket har du tagit?
Citera
2013-04-25, 23:50
Medlem
Hur många mg behöver jag för att känna av ett skönt rus under en festkväll?

Tänker inte snorta concertan/ritalinet, utan tänker ta i tablettform.

Planen är att inte dricka så värst mycket heller, kanske en 6 bärs/drinkar.

Snabba svar uppskattas!

Lite snabbt också, hur blir man? pratglad? självsäker? speedad? flummig i skallen eller bra fokus likt koks?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in