2009-02-10, 18:59
Medlem
Jag vet att detta inte är fildelningsforumet men jag kan nog få svar här och det är nog en ganska simpel fråga som jag själv glömt bort.
Har laddat ner Utorrent (senaste verisonen) och när jag ska ladda ner en fil så står det okänd filtyp. Vad ska jag göra, känner mig frustrerad över att inte komma ihåg. Jag har nog för mkt att tänka på ..
Citera
2009-02-10, 19:06
Medlem
Jamesbombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volcoMics
Jag vet att detta inte är fildelningsforumet men jag kan nog få svar här och det är nog en ganska simpel fråga som jag själv glömt bort.
Har laddat ner Utorrent (senaste verisonen) och när jag ska ladda ner en fil så står det okänd filtyp. Vad ska jag göra, känner mig frustrerad över att inte komma ihåg. Jag har nog för mkt att tänka på ..

Finns det inte ett alternativ där det står typ "välj program för öppna"?

Isf klicka på den och leta upp utorrent, sen "öppna alltid dessa filer med utorrent BLA BLA"

Om jag inte är helt ute och cycklar?
Citera
2009-02-10, 19:16
Medlem
:)

Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbomb
Finns det inte ett alternativ där det står typ "välj program för öppna"?

Isf klicka på den och leta upp utorrent, sen "öppna alltid dessa filer med utorrent BLA BLA"

Om jag inte är helt ute och cycklar?
Jo exakt. Jag sparade filen sen gick jag in på inställningar där jag la filen och ställde in så som du skrev. Jag har gjort det massor med gånger men jag glömde bort det.
Anyway tack för svaret
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in