• 5
  • 6
2012-05-05, 19:03
Medlem
sossesuspensoars avatar
Drack lite av denna saft till alkohol förra helgen. Fy fan säger jag! Hur kan man lägga sina pengar på något så sötsliskigt? Blir ju väldigt mycket godare med endast cola och valfri >35% alkoholhaltig dryck.
Citera
2012-05-06, 02:34
Medlem
Xalterads avatar
Enda breezern som jag smakat var med tranbärs smak och den var tamefan inte så illa faktiskt!
Inte alls så sliskigt söt som jag föreställde mig att de skulle vara heller men välldigt kemisk smaksättning.
Kan tillägga att jag aldrig skulle få för mig att köpa en själv utan blev bjuden på en mun av denna barndricka.
Citera
2012-05-06, 13:53
Medlem
Preatures avatar
Kan vell hålla med om att de är goda men ärligt talat. Systembolaget borde plocka bort dem ur sortimentet då de är typ 1% som är över 20 år som dricker dem ofta. När någon går in o köper bacardi breezer så ska de helt enkelt langa till någon under 20.
Citera
2012-05-08, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Preature
Kan vell hålla med om att de är goda men ärligt talat. Systembolaget borde plocka bort dem ur sortimentet då de är typ 1% som är över 20 år som dricker dem ofta. När någon går in o köper bacardi breezer så ska de helt enkelt langa till någon under 20.
Haha jag måste erkänna att jag tycker de smakar helt underbart.
De är så jävla goda tycker jag, även efter typ 4-5 stycken.

Måste även tillägga att jag dricker sprit utan att rynka på ögonbrynen och nästan alltid köper öl då jag är snål som en jude på bolaget...
Men ack va goda dom är, lite vardagslyx för min del. Köpte 4st förra julen, Limesmak. Köpte även 4 i sommras.

Skål!
Citera
2012-05-09, 11:19
Medlem
Jag gillar breezer (helst vattenmelon) och smirnoff ice. Efter ett par öl så kan det var skönt med omväxling.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in