2009-03-20, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
sidan har väl varit nere i typ en vecka??
hur har du kunnat beställa i onsdags?

ah sry menade förra ons såklart
2009-03-20, 22:02
Medlem
känns som om att alla shopar lagt ner att skicka meff till sverige ?
2009-03-21, 06:11
Medlem
Acrenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mentaltsjuk
känns som om att alla shopar lagt ner att skicka meff till sverige ?

är ju inte så konstigt dock ^^
2009-03-21, 06:40
Medlem
GAMEONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlusFifty
Vad duktiga ni är som låter sida upp och sida ner handla om en viss shop och era beställningar. Kom inte och undra sen varför tullen har snott era varor, eller varför shopen beslutar sig för att bojkotta Sverige.

Klantskallar, skvallerkärringar - eller bara ovanligt glappa i käften........tänk för fan innan ni skriver!

Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Riktiga ljushuvuden. T.o.m exakt hur man paketerar varorna - för att dom inte ska bli tagna av tullen - beskrivs i detalj.

Exakt. Detta är trots allt ett öppet forum, och det är väl inte direkt någon nyhet att det ligger fokus på forumet från alla möjliga håll!

OT, och har sagt detta förut, men det känns som att en stor nackdel med RC's, speciellt mephedrone nu; Att det lockar fram oerfarna folk som inte har nog med respekt och kunskap. Köper man tjack, ja då vet man iallfall att detta kanske inte bara är positivt, och att myntet har en baksida. Med trådar som "Huvudvärk av mephedrone" vet man ju inte om man ska skratta eller gråta! Vad tror folk egentligen? Vad har man förväntat sig?

Är man med i leken får man leken tåla!

Det är en trevlig drog, men det är som ett band vars fans drar ned dem i skiten! Avkriminalisera MDMA, och låt säkerheten gå först!
2009-03-22, 17:23
Medlem
Fler som fått mail från LD om att det va något fel på senaste batchen och man ska få pengarna tillbaka om en vecka? om man redan beställt dvs...

Luktar scam om det så känns som om man kan säga adjö till dem slantarna
2009-03-22, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rofllolboll
Fler som fått mail från LD om att det va något fel på senaste batchen och man ska få pengarna tillbaka om en vecka? om man redan beställt dvs...

Luktar scam om det så känns som om man kan säga adjö till dem slantarna
Men för helvete.
Om du har fått ett mail om att du ska få pengarna tillbaka, börja inte skrika scam direkt!
Ifall de hade gett fan i att svara eller lovat dig pengarna tillbaka, och inget hänt på veckor/månader, DÅ kan du börja joddla scam.
Idioter som du ropar varg så ofta, att det förlorat sin innebörd helt.

Förövrigt, jag använder inte mephedrone utan håller mig till de gamla hederliga varianterna. Bara jag som tycker att de som använder meph är mer korkade och outar, gnäller, och scam-anklagar mer?
Det finns inte en enda tråd om meph som inte innefattar scam-anklagelser eller gnäll över skitbatchar.
Skärp er nu, man tröttnar på att se en massa skräptext över hela drog-forat.
2009-03-22, 21:24
Avslutad
Finns det någon som kan gröna och eventuellt ge en kommentar om följande sidor ?

http://www.tradem***hem.com

www.at*****c-chemicals.com

www.ro**thin.com

www.e*rol**s.co.uk

www.js*sn.com

www.*ing**ngchem.com

Som sagt, detta är för större ordrar
2009-03-23, 16:08
Avslutad
bump, ingen som vet nåt om dessa sidor.. ? tvekar på att det är så. så upp med lite info nu
2009-03-23, 17:54
Medlem
MrFreds avatar
Jag fick precis ett mejl av EU-l Robert att de ska börja sälja till Sverige igen efter att de öppnat. Gött ellerhur
2009-03-23, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Jag fick precis ett mejl av EU-l Robert att de ska börja sälja till Sverige igen efter att de öppnat. Gött ellerhur

Oh låter ju underbart! tack för infon nu fick du mig på gott humör!
2009-03-23, 19:29
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Du mannen tack för det lyckobeskedet !
2009-03-23, 20:37
Medlem
muxxor918s avatar
120d
Har man kommit fram till att dom e gröna än eller inte?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in