2009-10-05, 18:33
Medlem
Finns ju en del shoppar och "tillverkare" som säljer tex Methedrone,4-fma.
Men som brukligt så vill ju alla tjäna pengar och risken för att varan är extra utbankade är ju iom det påtaglig känns det som.
Finns det några säkra - säkrare kort än andra?
Eller det kanske är lika bra att ta hem från "tillverkarna" för att få så rent och mindre utbankat som möjligt?
2009-10-05, 18:47
Medlem
Med all respekt till er väl insatta i CS shopparna, Kemikaliebutiken köper jag Inte från!
Dom må nu ha tagit bort texten inom "Betalning" att ma skulle ge dom sitt kortnr inkl CW nr.
Men den shoppen hoppar jag då jag fått dåliga vibbar av den tidigare (visst låter jag larvig).
Samt 70spänn för en susta ampull .

Är tyvärr inte expert inom detta område (CS),men hur är egentligen kvaliteten på Org varor?
Må vara jag som är trött i huvudet nu,men har för mig det stått en del ris och ros om dom.( )
Senast redigerad av Av_anledning 2009-10-05 kl. 18:51.
2009-10-05, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Av_anledning
Med all respekt till er väl insatta i CS shopparna, Kemikaliebutiken köper jag Inte från!
Dom må nu ha tagit bort texten inom "Betalning" att ma skulle ge dom sitt kortnr inkl CW nr.
Men den shoppen hoppar jag då jag fått dåliga vibbar av den tidigare (visst låter jag larvig).
Samt 70spänn för en susta ampull .

Är tyvärr inte expert inom detta område (CS),men hur är egentligen kvaliteten på Org varor?
Må vara jag som är trött i huvudet nu,men har för mig det stått en del ris och ros om dom.( )

Det är väl bra kvalité på Org's varor.
2009-10-05, 20:02
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnSilverrr
Det är väl bra kvalité på Org's varor.

Det beror väl på vem du frågar och vad de har för erfarenheter från den shopen, så tala för dig själv gubben.

Frågar någon mig så säger jag utan att tveka att Org är skit så det skriker om det, speciellt kvalitén på deras produkter.

Tacka vet jag RC-e när de var igång förut, de hade grejer i klass med de utländska shoparna, som ex eul.
2009-10-05, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Det beror väl på vem du frågar och vad de har för erfarenheter från den shopen, så tala för dig själv gubben.

Frågar någon mig så säger jag utan att tveka att Org är skit så det skriker om det, speciellt kvalitén på deras produkter.

Tacka vet jag RC-e när de var igång förut, de hade grejer i klass med de utländska shoparna, som ex eul.
Har hört folk klaga på rc-e, speciellt deras jwh.
De jwh jag fick därifrån var iaf jäkla fin klass på, behövdes inte mycket för att bli tokbäng
2009-10-05, 20:17
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalviaN
Har hört folk klaga på rc-e, speciellt deras jwh.
De jwh jag fick därifrån var iaf jäkla fin klass på, behövdes inte mycket för att bli tokbäng

Jo Rc-e blev sämre och sämre ju mer tiden gick. Men runt dec-mars var de helt underbara, både vad gäller support, kvalité, priser, leverans, bemötande och ja...allt möjligt.

Idag är de helt döda, men de verkar få in Methylone snart.
2009-10-05, 20:32
Medlem
henke1984s avatar
Jepp snart kommer Methylonet in där.

Väntar med spänning

Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Jo Rc-e blev sämre och sämre ju mer tiden gick. Men runt dec-mars var de helt underbara, både vad gäller support, kvalité, priser, leverans, bemötande och ja...allt möjligt.

Idag är de helt döda, men de verkar få in Methylone snart.
2009-10-05, 21:17
Medlem
WhiteSpeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henke1984

Väntar med spänning

Ja vi får se om kvaliten är något högre än det från O-RC, själv har jag aldrig testat något annat än det från orc och det verka ju vara en del som var besviken på den kvaliten. snart har vi alltså 3 inrikes shoppar som säljer m1
2009-10-05, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cpettersson
Fyfan vad pinsam du är, förstår du inte att tom en blind kan se att du står bakom dom där skit sidorna. Som jag sagt tidigare, skaffa dig ett jobb.

Åh nej, inte du igen.. Du verkar ha något personligt emot mig alltså... Jag har faktiskt redan ett jobb, jobbar som kock på östra station.

OnT: Är OrganicRC's M1 bra?
2009-10-05, 21:25
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henke1984

Väntar med spänning

Haha nej! Varför skulle det komma in just nu? Ända sedan dem startade typ har dem sagt att dem ska få in methylone, det har stått flera gånger att det ska komma in. Samma sak med massa andra produkter (ja i princip allt på sidan). Så tro inte på någonting förrens det går att beställa produkten från sidan. Jag fattar inte varför dem håller på så?

Mitt 1000:e Inlägg FUCK SNUTEN!
2009-10-05, 21:27
Medlem
henke1984s avatar
Jo då, de ska komma in och det rätt snart också, denna v skulle jag gissa på.,
är nämligen en av deras "betatestare" utav M1.

Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Haha nej! Varför skulle det komma in just nu? Ända sedan dem startade typ har dem sagt att dem ska få in methylone, det har stått flera gånger att det ska komma in. Samma sak med massa andra produkter (ja i princip allt på sidan). Så tro inte på någonting förrens det går att beställa produkten från sidan. Jag fattar inte varför dem håller på så?

Mitt 1000:e Inlägg FUCK SNUTEN!
2009-10-05, 21:35
Medlem
henke1984s avatar
Aa, ne alltså de jag menar att de ska komma in inom snar framtid till oss "betatestar" villka mer än jag de nu är, Ska komma in nu i v,

Så fort jag har det i min hand så kommer en rapport.

Citat:
Ursprungligen postat av HeavyMental
Du kan inte bjuda på en liten för-recension?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in