Det jag inte förstår riktigt, är du säger att det är scam och skyller massa saker på mej, men ändå finns de ingen som kommer fram och skriver att man köpt därifrån för att sedan blivit blåst? inget som sagt det, hur får man det till scam då?
Aja sista ordet skrivet, täker inte sitta tjaffsa här om nått som inte är mitt problem iaf..
Vid flera tillfällen har användare ställt frågor om herbalisen är gröna utan att få svar. Varför har du inte grönat då?
Så, efter som att folk här ändå verkar ha något bakom pannbenet och förstår att om något är för bra för att vara sant, så ja... Så är det ingen som beställt.
Därför vet vi inte heller om den är grön gul eller blå.
vad tror du?
ja har betalat in. fick ett mail idag att varorna skickas ikväll/imorgon. betalade den 29e. har iofs kontonummer om han blåst mig. kan man på något sätt kolla upp via kontonummer??? adress osv så man kan göra ett besök
Så, efter som att folk här ändå verkar ha något bakom pannbenet och förstår att om något är för bra för att vara sant, så ja... Så är det ingen som beställt.
Därför vet vi inte heller om den är grön gul eller blå.
vad tror du?
Ja herbalisten verkar lite skum då man pratar med han, så jag vet inte om han är grön faktiskt. Men någon som känner sig manad kan ju få prova. Verkar vara en hel del personer som fått adressen dit så. Lär väl märkas inom kort om han är grön eller ej.
Jag provar inte iaf då jag anser han vara skum och inte vet vad han pratar om.