2009-09-10, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Str8flush
Är det samma gula kristaller som organic har ? isf tummen upp. Nån mer kan gärna gröna innan jag lägger en beställning, bra sugen på deras methylone undra när det kommer in.
Vet inte riktigt, har inte köpt av dom. Men har testat en hel del meth och det här var nog bland det bästa hitills
2009-09-10, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighSpeakerN
Vad menar du? Jag har köpt därifrån.. Inga problem alls, förutom att dom drog 150 kronor för mycket..

Har dom blåst dig eller?
Betalningssätt
Du kan betala via Payson, PayPal eller kredit kort.

Vid kreditkorts betalning, var god maila oss dessa uppgifter till: KBOrder@hushmail.com

Namn
Kreditkorts nummer
CV2
Giltighets datum

Vilken seriös shop kräver dessa uppgifter?
2009-09-10, 23:03
Medlem
Advisors avatar
Citat:
Så fort nån bekräftar att dom fått beställningen från lagligtpulver.com så lägger jag en beställning också, Jävligt schyssta priser faktiskt.

Klart det snart kommer nån och bekräftar detta. Han som ligger bakom shoppen har säkert flera identiter här och nån av dessa kommer säkert snart och bekräftar att beställningen kommit fram. Sen kan du beställa och bekräfta samma sak och sen är scammen igång! Är detta första inlägget du gör för att göra shoppen trovärdig senare?
2009-09-11, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aboo_re
Betalningssätt

Vid kreditkorts betalning, var god maila oss dessa uppgifter till: KBOrder@hushmail.com

Namn
Kreditkorts nummer
CV2
Giltighets datum

Håller med, kolla bara hur hemsidan ser ut .
2009-09-11, 04:42
Medlem
lmao, vilket skämt. Nej, faktist, rätt så roligt. Maila dom kreditkorts uppgifter? Detta påminner mig om scam som småungar går på. Det blinkar bara misslyckat försök.
2009-09-11, 11:09
Medlem
MicrograMs avatar
Felpost.
Senast redigerad av MicrograM 2009-09-11 kl. 11:26.
2009-09-11, 11:27
Medlem
montana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aboo_re
Betalningssätt

Namn
Kreditkorts nummer
CV2
Giltighets datum

vem fan ska gå me på det!!!
2009-09-11, 14:35
Medlem
Str8flushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advisor
Klart det snart kommer nån och bekräftar detta. Han som ligger bakom shoppen har säkert flera identiter här och nån av dessa kommer säkert snart och bekräftar att beställningen kommit fram. Sen kan du beställa och bekräfta samma sak och sen är scammen igång! Är detta första inlägget du gör för att göra shoppen trovärdig senare?

eh va ? första inlägget ? jag har förfan över 200 inlägg och vad tjänar jag på att göra den trovärdig? ingenting då jag inte har med sidan eller nån hemsida att göra, jag vill bara veta innan jag beställer.

Har testat dom flesta RC sidor och så klart jag vill veta om dom är gröna innan jag beställer. Hitta metylone för det priset och ge mig en sida inom sverige så beställer jag direkt.
2009-09-12, 06:28
Bannlyst
Citat:
eh va ? första inlägget ? jag har förfan över 200 inlägg och vad tjänar jag på att göra den trovärdig? ingenting då jag inte har med sidan eller nån hemsida att göra, jag vill bara veta innan jag beställer.

Har testat dom flesta RC sidor och så klart jag vill veta om dom är gröna innan jag beställer. Hitta metylone för det priset och ge mig en sida inom sverige så beställer jag direkt.
Finns många många hushmails-sidor som säljer methy o meph.
Dock lite dyrare men det är ju för att de tar risken med tullen.
Men hellre betala lite mer o veta att de skickar inrikes..

Min favvo shop, säljer en 5:a Meph för 1500:- betalar jag gärna, för att 100 % veta att det alltid ligger i lådan dagen efter.
2009-09-12, 06:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Någon som vet hur riskabelt det är att beställa från England nu?
Mycket som fastnar eller är det rätt lugnt?
Aldrig fastnat för mig. Peppar peppar.
2009-09-12, 15:22
Medlem
RallyRallys avatar
Får ni era brev från R-C.co.uk?
2009-09-12, 22:01
Medlem
joddla35s avatar
Kan tyvärr inte gröna chem-shop, började med att dom inte "hittade" min betalning, efter några mailkonversationer löste det sig.. Har nu gått 10 dagar utan paket och inget svar på mail..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in