2017-06-14, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doug
Hej. Jag är sugen på att testa att lägga en liten beställning på en RC från typ "Asken" (alltså inrikes) och undrar om det finns några risker med det? Med risker menar jag polisen. Att man hamnar i något register eller liknande för framtiden.

Har sökt och det verkar vara relativt riskfritt. Någon med information? Tack!

Finns bara en sak att göra neka och återigen neka. Du kan inte ta rå för att någon idiot beställt i ditt namn om nu paketet skulle hamna i fel händer alt gå sönder.
2017-06-14, 19:46
Medlem
Dougs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Finns bara en sak att göra neka och återigen neka. Du kan inte ta rå för att någon idiot beställt i ditt namn om nu paketet skulle hamna i fel händer alt gå sönder.
Sant, det är ju "lagliga" substanser. Rekommenderas förskottsbetalning eller postförskott?
2017-06-15, 13:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Doug
Hej. Jag är sugen på att testa att lägga en liten beställning på en RC från typ "Asken" (alltså inrikes) och undrar om det finns några risker med det? Med risker menar jag polisen. Att man hamnar i något register eller liknande för framtiden.

Har sökt och det verkar vara relativt riskfritt. Någon med information? Tack!

Några risker för register behöver du inte oroa dig för, det är ju inget olagligt.
Skulle snuten ta det förstör dem skiten bara men chansen att det händer är ju
lika stor som att bli träffad av blixten skulle jag tro. x)
2017-06-16, 14:31
Medlem
Fick min prov order från Diamantens droger igår och är väldigt nöjd.

Leveranstiden va 2 dagar för mig och stealthen va såpass bra att ja trodde de inte kommit.
Vakumpackat och lager med papper så de inte känns utifrån, smart sätt att se om kuvertet vart öppnat också.

Tjacket va väldigt mörk rosa, luktade starkt och va lite fuktigt.

Fungerar väldigt bra och det var rätt mängd i gram.

Diamantens är Grön! Stabil shop som rekommenderas varmt, bra service också.

Ska testa deras E nu, återkommer om hur dom va.

/Thenewguy
2017-06-16, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy
Fick min prov order från Diamantens droger igår och är väldigt nöjd.

Leveranstiden va 2 dagar för mig och stealthen va såpass bra att ja trodde de inte kommit.
Vakumpackat och lager med papper så de inte känns utifrån, smart sätt att se om kuvertet vart öppnat också.

Tjacket va väldigt mörk rosa, luktade starkt och va lite fuktigt.

Fungerar väldigt bra och det var rätt mängd i gram.

Diamantens är Grön! Stabil shop som rekommenderas varmt, bra service också.

Ska testa deras E nu, återkommer om hur dom va.

/Thenewguy

Varför diskutera stealth öppet överhuvudtaget? Knip käft om hur folk paketerar för helvete.
2017-06-16, 22:23
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Vilka shoppar är gröna? Vilka adresser gäller? De länkar jag sparat funkar inte. Är ute efter tjack.

Är haschstugan gröna? Kan man betala med banköverföring till dom via Handelsbanken? Står så på deras sida i alla fall.
Senast redigerad av Axis.bold.as.love 2017-06-16 kl. 22:27.
2017-06-17, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Varför diskutera stealth öppet överhuvudtaget? Knip käft om hur folk paketerar för helvete.

Vart skrev jag hur paketet såg ut? Många vill veta om det är packat ordentligt innan de vågar beställa. Vissa vill inte att det luktar eller ser konstigt ojämna ut.

Tror du missuppfattat mitt inlägg eller kanske vaknade på fel sida.

/Thenewguy
2017-06-17, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy
Vart skrev jag hur paketet såg ut? Många vill veta om det är packat ordentligt innan de vågar beställa. Vissa vill inte att det luktar eller ser konstigt ojämna ut.

Tror du missuppfattat mitt inlägg eller kanske vaknade på fel sida.

/Thenewguy

Stealth ska inte in på djupare detaljer vilket fall. Sen kan man alltid diskutera vad som är bra packat ett simpel kuvert "en i mängden" eller ett superlimmat, tejpat vadderat som sticker ut. Men som sagt vi skippar det.

Grönar Svenskcentralstimulans i vanlig ordning , Men även Narcos och hashstugan ska ha en gröning.

Ladd skall utvärderas
2017-06-17, 14:08
Medlem
Byks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Stealth ska inte in på djupare detaljer vilket fall. Sen kan man alltid diskutera vad som är bra packat ett simpel kuvert "en i mängden" eller ett superlimmat, tejpat vadderat som sticker ut. Men som sagt vi skippar det.

Grönar Svenskcentralstimulans i vanlig ordning , Men även Narcos och hashstugan ska ha en gröning.

Ladd skall utvärderas

Vilka har bästa rena mdman nu?
2017-06-17, 18:41
Medlem
Lars1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byk
Vilka har bästa rena mdman nu?
Narcos vet jag har MDMA.
2017-06-18, 04:25
Medlem
Byks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars1989
Narcos vet jag har MDMA.

Jag har testat den och eftersom jag inte vill göra någon besviken så vet jag inte om jag vill beställa därifrån. Sist fick jag verkligen inte samma sort som visas på bilden.

Utan det var helt enkelt vita kristaller med pulver. Inte den där brunaktiga färgen som bilden visar, och det är den jag helst vill ha!

Den kicka iförsig bra på mig, men jag gillar inte så intensiva rus (måste vara något fel på mig..) då alla avgudar mdma verkar det som..

Känns larvigt att den måste vara brun, har fått för mig att det är bäst möjliga kvalité, stämmer det?
2017-06-19, 04:03
Bannlyst
Går det att köpa Elvanse el Attentin (Metamina) på nätet? Var i så fall?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in