Citat:
Ursprungligen postat av
Kingandace
Någon som har hört något från Bodegan? Jag mailade och frågade om och när dom kommer få in 3-CMC i lager igen. Dock inget svar på 3 dagar nu. Någon annan som har varit i kontakt med dom?
Varför tar folk detta gift fortfarade?
Varför?
Verkligen känner hur det ... bara maler sönder min kropp inifrån... både under och efter rus.
Nej, den känns långt ifrån okej, 3-CMC. 4an, samma.
Gift.