2016-05-17, 19:30
  #2317
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Undrar också om bodegan kommer fylla på lagret med 3-cmc och när?
2016-05-18, 00:08
  #2318
Medlem
Finns det någonstans man snabbt och smärtfritt kan få tag på en mindre mängd 4F-PVP, A-PVP, A-PHP, A-PBP, A-POP, A-PPP ?
Om det är helt tomt inrikes så finns det någonstans i norden att fåtag på, jag vet att det finns på en viss marknad om man går via darknet men jag tror inte säljaren skickar till andra länder utan han skickar enbart inrikes i hannes land... kanske kommit andra försäljare nu dock.

Utanför norden har jag koll på men det är inte aktuellt i det här fallet.
__________________
Senast redigerad av Lee Sterling 2016-05-18 kl. 00:12.
2016-05-19, 20:45
  #2319
Medlem
Kingandaces avatar
Någon som har hört något från Bodegan? Jag mailade och frågade om och när dom kommer få in 3-CMC i lager igen. Dock inget svar på 3 dagar nu. Någon annan som har varit i kontakt med dom?
2016-05-19, 21:02
  #2320
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Någon som har hört något från Bodegan? Jag mailade och frågade om och när dom kommer få in 3-CMC i lager igen. Dock inget svar på 3 dagar nu. Någon annan som har varit i kontakt med dom?
Jag har också sökt dom via mail, utan att ha fått något svar. Fick dock leverans i förra veckan, så dom verkar inte ha gått helt under jorden...
2016-05-20, 02:26
  #2321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
En kompis har testat Flygresors peruanska och hans billiga. Enligt honom är båda väldigt bra, även om han inte var förtjust i att det peruanska verkade bankat med efedrin.

Har han testat något utanför Sveriges gränser? Är väldigt kräsen och tycker det verkar som att folk är lite väl snälla på Flugsvamp, nästan allting har 5/5 och goda omdömen så man blir ju lite fundersam och undrar vad folk har för referensramar.

Men tackar så hjärtligt för tipset varje fall!
2016-05-20, 06:47
  #2322
Medlem
after7dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Någon som har hört något från Bodegan? Jag mailade och frågade om och när dom kommer få in 3-CMC i lager igen. Dock inget svar på 3 dagar nu. Någon annan som har varit i kontakt med dom?

Varför tar folk detta gift fortfarade?
Varför?

Verkligen känner hur det ... bara maler sönder min kropp inifrån... både under och efter rus.

Nej, den känns långt ifrån okej, 3-CMC. 4an, samma.

Gift.
2016-05-20, 07:20
  #2323
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holk1
Har han testat något utanför Sveriges gränser? Är väldigt kräsen och tycker det verkar som att folk är lite väl snälla på Flugsvamp, nästan allting har 5/5 och goda omdömen så man blir ju lite fundersam och undrar vad folk har för referensramar.

Men tackar så hjärtligt för tipset varje fall!

Han är en väldigt van brukare, och har testat i världens alla hörn.
2016-05-20, 19:55
  #2324
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Vill varna alla heads här på FB. Apoteksgrossens tjack är sönderbankat och impotent. Smakar socker och är brunt o sticky som bajs. Noll av fem möjliga runk går till AG.
Vilka loserz, pyttsan...
2016-05-21, 14:09
  #2325
Medlem
Kan man verkligen lita på att allinshoppen är gröna? Tänker på att de utlovar bonusar till folk som gör reklam för dem?
2016-05-21, 16:19
  #2326
Medlem
Extrakts avatar
Är knarkcorp nere eller är det någon som vet något om dom? Läser här att de ska ha bra grejer men möts av 404-error och en tom blank sida när jag försöker besöka sidan.

Annat tips på bra ladd på olika ställen? Darknet eller vanlig internetshop spelar ingen roll!
2016-05-22, 04:38
  #2327
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdfg
Kan man verkligen lita på att allinshoppen är gröna? Tänker på att de utlovar bonusar till folk som gör reklam för dem?

Asså egentligen så tror jag att allt och alla utlovar bonusar och smakprov för gröning!

Till det jag undrar. Finns det någon sida som levererar utan tor numera? Blir nostalgisk vid tanken på att beställa skit på nätet. Spicenordic och smartbar eller hette de något med swe? Iaf senaste shoppen jag såg var hemulen... Är den delen utav nätet helt tom på smartshops numera? Mvh!
2016-05-22, 11:30
  #2328
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floOris0nfajja
Vill varna alla heads här på FB. Apoteksgrossens tjack är sönderbankat och impotent. Smakar socker och är brunt o sticky som bajs. Noll av fem möjliga runk går till AG.
Vilka loserz, pyttsan...

Vad är det bankat med? Dextro?

Eftersom jag är lite nojig över FS så beställde jag faktiskt från apoteksgrossen nu. Får se om det dimper ner något i lådan i dagarna. Jäklar vad längesedan man köpte från en hemsida och via CM.
__________________
Senast redigerad av Brmc 2016-05-22 kl. 11:32.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in