Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Han hade inte gjort det i klartext, utan du hade själv tolkat det på ett visst sätt.
Nej, jag hade inte tolkat, jag hade frågat vederbörande om det stämde. Jag frågade för att få ett svar. Istället fick jag en avstängning på en regel jag inte hört talas om innan. En polare fick gå in och läsa vad jag skulle ha gjort mig skyldig till, och inte ens då fattade jag att det var denna incidenten, där jag alltså frågade något som debattören redan hade påstått om sig själv.
Citat:
Omröstningen var jämn och det var en del som tolkade texten på samma sätt som dig, men majoriteten ansåg att det var ett brott mot regel 1.06 och du tilldelades därför en varning.
Det sorgliga är att debattören betedde sig som en skitstövel, men kunde få mig avstängd för en teknikalitet. Killen med hybris här ovan beter sig inte mycket bättre han, men i den konstiga Twilightzone som är FB (som jag allt som oftast är helnöjd med, annars hade jag övergett forumet för längesen....) så kan man skriva så utan konsekvenser.
Citat:
Jag förstår naturligtvis att många inte läser igenom reglerna, men det innebär ju inte att de är några undantag och att reglerna inte gäller dem.
Jag förstår även att du inte uppfattade ditt egna inlägg som ett brott mot regel 1.06 och jag gjorde inte heller det, men det är majoriteten som bestämmer.
Jag förstår även att du inte uppfattade ditt egna inlägg som ett brott mot regel 1.06 och jag gjorde inte heller det, men det är majoriteten som bestämmer.
Well, det tackar vi för. Startade inte tråden för att riva upp gamla saker som sagt, råkade bara bli så nu. Men nu har jag fått svar på min fråga iaf.
Citat:
Grattis i efterskott förresten! 

Jag fyllde 30, det är inget man grattar, det är sånt man beklagar

Men tackar tackar. Hoppas jag med denna kommentaren inte outar mig själv nu bara.