2009-02-07, 20:32
Medlem
Var ute på ett stort flygfält förra helgen och skulle leka lite.

Men det gick inte riktigt som planerat då antisladd/antispinnen inte gick att stänga av.

Finns en knapp som heter "DTSC", jag höll in den ett tag och fick fram ett litet meddelande i intstrumentpanel kommer inte ihåg exakt hur det stog men ungefär "Antispinn - avstängd".

Provade sedan fara en bit och dra handbromsen, men det funkade icket utan anti-spinnen var fortfarade igång.

Någon som vet hur man måste göra?
Citera
2009-02-07, 20:35
Medlem
rebbans avatar
Är det en fyrhjulsdriven?
Citera
2009-02-07, 21:54
Medlem
Antti-pirats avatar
Hur är det på s60.. kan man ta ur en säkring till antisladden..? annars mera gas, klart det sladdar med mera gas..
Citera
2009-02-07, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebban
Är det en fyrhjulsdriven?
Nope, framhjuls.

Citat:
Ursprungligen postat av Antti-pirat
Hur är det på s60.. kan man ta ur en säkring till antisladden..? annars mera gas, klart det sladdar med mera gas..

Nja sladdar gör det ju, men det "dödar" ju eller vad man ska säga hela tiden sen låter det inte så jävla härligt.
Citera
2009-02-07, 23:13
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamN
Nope, framhjuls.

Nja sladdar gör det ju, men det "dödar" ju eller vad man ska säga hela tiden sen låter det inte så jävla härligt.

Då ska det gå..
Gick på min -01 jag hade förut iaf.
Kan va så att man håller in den en gång för antisladd och en gång för antispinn.

Fyrkrafsarna går inte alltid på.
Citera
2009-02-08, 01:54
Medlem
Med just volvo så går det bara att stänga av den jäkla funktionen marginellt. Den kommer alltid ligga och spöka i bakgrunden tyvärr. Dra säkringen så får du det på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in