• 1
  • 2
2009-02-07, 15:30
Medlem
Tänder som fan på BDSM sex, men verkar ju inte knappt finnas några brudar som gör detta? Hur ska man lyckas få prova på detta?

Är vid ganska ung ålder desutom vilket kanske inte gör det lättare.

Alla man hör prata om det tkr ju folk som håller på med sådant bara är störda? Ska man hålla inne med det hela livet?
Senast redigerad av OlHavarn 2009-02-07 kl. 15:43.
Citera
2009-02-07, 16:13
Medlem
Shoffens avatar
Lev ut dina fantasier.
Möjligt du måste betala för att få utföra det.
Alla är vi olika och tänder på olika saker.
Citera
2009-02-07, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shoffen
Lev ut dina fantasier.
Möjligt du måste betala för att få utföra det.
Alla är vi olika och tänder på olika saker.

Och hur ska jag kunna få leva ut dom?
Citera
2009-02-07, 16:43
Medlem
Det finns communities för folk som gillar bdsm. Darkside.se till exempel, där kan man försöka hitta någon likasinnad. Finns många tjejer som gillar bdsm, jag själv gillar att vara undergiven och bli bunden men är inte så mycket för smärta (förutom i fantasier)^^
Citera
2009-02-07, 17:06
Medlem
Det finns tjejer, även i yngre ålder, som gillar Bdsm. Anledningen till att det kanske inte är så vanligt att man börjar leva ut sina fantasier i yngre ålder är förmodligen rädslan för att bryta mot samhällets normer, etc.
Själv gillar jag att bli dominerad utan allt för mycket smärta i realiteten, och har turen att ha en pojkvän som finner det mycket upphetsande att lära sin flicka hur hon ska uppföra sig...

Ha tålamod, och så kommer du säkert att finna en flicka som vill dela dina fantasier, alternativt så får du väl helt enkelt betala för det
Citera
2009-02-07, 17:15
Medlem
XaXans avatar
Det absolut enklaste är att sök dig till klubbar och föreningar som syslar med sånt, möjligen gå på deras träffar (dessa rekomenderar jag).
Enklast är även att ha en fast partner man kan utforska denna underbara värld med.

Fastnade själv för detta för ett tag sedan.
Nu finns div användbar utrustning hemma för trevliga kvällar/nätter.

Lycka till i sökandet
Citera
2009-02-07, 17:38
Medlem
Okej tack för alla svar, ingen som vill komma hem ikv? haha
Citera
2009-02-07, 18:11
Medlem
myrrhas avatar
Kort svar: Nej.

L ångt svar:Att gilla bdsm är ju ingen stor grej, mycket fler personer än du tror går igång på det! Själv är jag undergiven och har haft en lång bdsm-relation med en man jag träffade på darkside. Min nuvarande pojkvän hade aldrig haft en tanke på sådant sex när vi träffades, men nu så smiskar han mig mer än gärna
Citera
2009-02-07, 19:27
Medlem
DadsGirlIsBads avatar
Hejsanm ville bara skriva min erferenhet, vet inte om de hjälper nått men men, jag började märka att jag tände på det när jag va 14 och är nu 26. Jag lever i ett så kallar tpe förhållade. och jag har levt i 24/7 förut men trivs helt klart bättre i tpe (om det nu är nån skillnad beror på vem du frågar) och jag rekonemderar darkside.se om någon annan här. jag kan själv inte leva utan bdsm det är en del av vem jag är, och har bdsm symboler tattuerade till och med. Jag skulle inte klarar av att leva med en kille som är Dom, jag har provat, men det blir bara tjaft då eftersom jag kan ha en fruktansvärt attityd. och mer jag tänk ju mer har jag kommit på att jag har Dom vänner med. det är absolut inte konstigt att gillar bdsm det är väldigt vanligt med hobby bdsmare så att säga. Vill du ha dom som lever de så att säga så har du sajten även sommarläger, fester, finns till och med speciellt hotell i sverige för bara bdsmare, där man måste bli inbjuden av annat par mm. symbolen jag har här som kort betyder att är en ägd kvinna..http://www.slaveregister.com/ där har du en Kanon sida med..vill du ha mer sajter får du höra av dig. vill du även prata privat får du skriva privat här inga problem =0) Lycka till!!!!
Citera
2009-02-07, 19:59
Medlem
whogivesafucks avatar
Testa med ögonbindelknepet. När du sen lekt med henne till vansinnets gräns så skickar du ner henne i sängen och testar att binda henne. Tror inte hon kommer säga nej
Sen är det bara att köra på
Citera
2009-02-07, 23:36
Medlem
Ingen tjej här som skulle kunna tänka sig att dominera lite?
Citera
2009-02-08, 14:30
Medlem
phases avatar
Finns en bra community för ämnet: darkside.se

Håll inte på att fundera över om det är nåt fel/konstigt etc. Är det vad du gillar så ska du stå för det, och det finns massor av likasinnade. (många vet dock inte om det än)

Att gå på lite klubbar och sånt rekommenderas starkt, lättare att leva ut bland folk som gillar samma sak som du. Finns mycket underbart att uppleva, synd att så många missar det...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in