Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-02-08, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phase
Finns en bra community för ämnet: darkside.se

Håll inte på att fundera över om det är nåt fel/konstigt etc. Är det vad du gillar så ska du stå för det, och det finns massor av likasinnade. (många vet dock inte om det än)

Att gå på lite klubbar och sånt rekommenderas starkt, lättare att leva ut bland folk som gillar samma sak som du. Finns mycket underbart att uppleva, synd att så många missar det...

Blev medlem på darkside igår riktigt bra sida vill jag säga, okey vad för klubbar finns det då? :S aldrig hört talas om det?
Citera
2009-02-08, 22:24
Medlem
Dr.Kratzs avatar
Öh? Inga tjejer som tänder på det?
Jag har nästan alltid haft det motsatta problemet, att de flesta brudar jag knullar med vill ha BDSM- sex, men att jag inte tänder på det för fem öre. Jag har fått en uppfattning om att kvinnor är BETYDLIGT mer perversa än män.
Citera
2009-02-08, 23:03
Medlem
phases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlHavarn
Blev medlem på darkside igår riktigt bra sida vill jag säga, okey vad för klubbar finns det då? :S aldrig hört talas om det?

Googla lite, snart är det t.ex. FPP i göteborg, i fredags var det Deka XS i storstan (www.dekadance.se). Kolla under "världen -> kalendarium" på darkside!

Törs du förresten berätta ditt nick så man kan ta en titt på profilen?
Citera
2009-02-09, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kratz
Öh? Inga tjejer som tänder på det?
Jag har nästan alltid haft det motsatta problemet, att de flesta brudar jag knullar med vill ha BDSM- sex, men att jag inte tänder på det för fem öre. Jag har fått en uppfattning om att kvinnor är BETYDLIGT mer perversa än män.

Hänvisa gärna dom till muig =)
Citera
2009-02-09, 18:57
Medlem
cnaass avatar
Hur gammal är du?
Citera
2009-02-11, 05:27
Medlem
RexPluraliss avatar
Äsch, det är ju jätteinne att vara lite bdsm. Du kan säkert hitta många unga tjejer som mer än gärna är som sina coola erfarna s&m-utövande kompisar.
Citera
2009-02-11, 08:16
Medlem
XaXans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phase
Googla lite, snart är det t.ex. FPP i göteborg, i fredags var det Deka XS i storstan (www.dekadance.se). Kolla under "världen -> kalendarium" på darkside!

Törs du förresten berätta ditt nick så man kan ta en titt på profilen?

FPP har mycket bra och trevliga träffar, rekomenderas starkt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in