Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-02-07, 14:04
  #1
Medlem
vilka polar mc klubbarna i ludvika med..nån som vet.
Citera
2009-02-07, 14:10
  #2
Medlem
Viktualias avatar
Polar med?
Citera
2009-02-07, 17:53
  #3
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bushido69
vilka polar mc klubbarna i ludvika med..nån som vet.

Immortals MC är med i Sverigemodellen och polar väl då med andra klubbar
som är vänligt sinnade till H-A. Men det kunde du väl själv Googlat fram?
Annars får du väl gå in på klubbarnas sidor och kolla bilder och gästböcker,
så har du väl snart en bild av hur läget är.
Citera
2009-03-13, 14:36
  #4
Medlem
Alisandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Immortals MC är med i Sverigemodellen och polar väl då med andra klubbar
som är vänligt sinnade till H-A. Men det kunde du väl själv Googlat fram?
Annars får du väl gå in på klubbarnas sidor och kolla bilder och gästböcker,
så har du väl snart en bild av hur läget är.

Vad menar du med sinnade till H-A? Och vad menar ni med polar?
Citera
2009-03-13, 18:14
  #5
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alisandra
Vad menar du med sinnade till H-A? Och vad menar ni med polar?

Han menar helt enkelt, klubbar som är med i Sverige modellen och således accepterat att HA är herre på täppan, högsta hönsen.
Citera
2009-04-23, 23:56
  #6
Medlem
Alisandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Han menar helt enkelt, klubbar som är med i Sverige modellen och således accepterat att HA är herre på täppan, högsta hönsen.

Okej. Det är väl inget nytt att de klubbar som bär väst har accepterat det? Annars får dom ju inte bära väst? Är det inte så?
Citera
2009-04-24, 00:37
  #7
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alisandra
Okej. Det är väl inget nytt att de klubbar som bär väst har accepterat det? Annars får dom ju inte bära väst? Är det inte så?
Nej det är bara en utbredd missuppfattning att det är så.
Citera
2009-04-24, 21:04
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alisandra
Okej. Det är väl inget nytt att de klubbar som bär väst har accepterat det? Annars får dom ju inte bära väst? Är det inte så?


inte en till som gott på den feta lögnen "suck"
Citera
2009-04-24, 21:57
  #9
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Nej det är bara en utbredd missuppfattning att det är så.

Är du verkligen säker på det? Vad jag känner till så är det väldigt få klubbar som inte ingår i modellen. De klubbar som står utanför stödjer oftast någon annan av de tre stora. Jag tror jag aldrig har mött på en three-piece-badge på ryggen som är helt fristående. Skulle en sådan klubb uppstå törs jag lova en påhälsning av springpojkar som säger vad dem tycker..

Däremot få finns det naturligtvis one-piece klubbar, men dessa klubbar har en helt annan struktur!

// Privatpers0n
Citera
2009-04-24, 22:08
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
Är du verkligen säker på det? Vad jag känner till så är det väldigt få klubbar som inte ingår i modellen. De klubbar som står utanför stödjer oftast någon annan av de tre stora. Jag tror jag aldrig har mött på en three-piece-badge på ryggen som är helt fristående. Skulle en sådan klubb uppstå törs jag lova en påhälsning av springpojkar som säger vad dem tycker..

Däremot få finns det naturligtvis one-piece klubbar, men dessa klubbar har en helt annan struktur!

// Privatpers0n

Ja du har ju full koll på det där märker jag...
Citera
2009-04-24, 22:08
  #11
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
Är du verkligen säker på det? Vad jag känner till så är det väldigt få klubbar som inte ingår i modellen. De klubbar som står utanför stödjer oftast någon annan av de tre stora. Jag tror jag aldrig har mött på en three-piece-badge på ryggen som är helt fristående. Skulle en sådan klubb uppstå törs jag lova en påhälsning av springpojkar som säger vad dem tycker..

Däremot få finns det naturligtvis one-piece klubbar, men dessa klubbar har en helt annan struktur!

// Privatpers0n
Jag är 100 % säker på det. Jag är nämligen själv med i en sådan klubb och det finns fler här som är det. Och ingen av oss stödjer någon annan klubb heller för den delen. Din utlovade påhälsning av springpojkar har vi inte sett röken av.

Du har köpt myten, svalt betet och sprider tyvärr lögnen.

Och så bör du veta att det finns både 1- och 2-pieceklubbar med tajta regler och struktur samtidigt som det finns 3-pieceklubbar som mest är lallare. Döm inte hunden efter håren och sortera inte in dem i fack heller.
Citera
2009-04-24, 22:37
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Jag är 100 % säker på det. Jag är nämligen själv med i en sådan klubb och det finns fler här som är det. Och ingen av oss stödjer någon annan klubb heller för den delen. Din utlovade påhälsning av springpojkar har vi inte sett röken av.

Du har köpt myten, svalt betet och sprider tyvärr lögnen.

Och så bör du veta att det finns både 1- och 2-pieceklubbar med tajta regler och struktur samtidigt som det finns 3-pieceklubbar som mest är lallare. Döm inte hunden efter håren och sortera inte in dem i fack heller.
Håller helt med dig. Fler skulle ta sig utan för landets gränser & se hur det fungerar utan för denna bubbla"SBM"
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback