Jag måste ha smällt i mig över 50g genom tiderna..
Jag var nog den första som började sälja det i sverige. Då gick jag på det under långa perioder, det var och är ju trots allt billigare än tjack. Och har man en missbrukar-själ så går det mesta att missbruka. Även om man inte direkt är överförtjust i drogen så är det ändå lätt att ta den om man alltid har den hemma..
Minns en gång när vi, av olika omständigheter, var tvungna att blanda det och dricka det med treo (bakfulla och på avtändning).. Fy fan, det var ett rent helvete.. Jag spyr nästan bara jag tänker på det..
Men sen är det skillnad på kvaliten också.
Jag har aldrig fått mycket nojjor på uppåt, men många beskriver bzp-avtändningen som jobbig, en kompis till mig fick mani på att det var maskar som kröp i huden på honom och satt i flera timmar och pundade, med kniv o nålar försökte han hindra maskarnas framfart - totalt skräckslagen..
Men han silade a-2'n, det har jag aldrig gjort - tycker inte om nålar..
Han tyckte att den omedelbara "kicken" var lika bra, men annorlunda än tjack.. Mer intensiv och samtidigt hallucinogen - smällde han i sig för mycket blev han nojjig av själva kicken.. Och så fort han skjöt i sig en panna så kände han smaken i hela munnen..
Det här med illa-måendet är mycket psykiskt, jag brukar se det som en indikation på att påtändningne kommer bli bra - ju mer illamående ju bättre effekt. Gäller ju att tänka possitivt - snöar man in på illamåendet så blir det värre.

Men sen har det ju hänt att jag spytt också, ett tag hade jag svårt med kapslarna och nojjade mig för att jag skulle få upp den så fort jag svalde den.. Snöbollar var inte att tänka på..
Men visst kan a2 vara kul också, det beror ju på hur man ser det.. Du får ju 10g till priset av ett gram vanligt och är det bra bzp så behöver du inte mycket mer än en 0.5-a för att bli riktigt kickad..
2047