Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2013-11-07, 16:32
  #49
Avstängd
Buzz-Aldrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sameli
Jag kände och umgicks med Sonny på 2000-talet, man kan säga mycket om honom men det var en bra kille innerst inne med ett stort hjärta. Visst gjorde han sina tabbar men han hade det inte alltid så lätt. Tycker inte vi ska snacka skit om folk som inte kan försvara sig längre om det inte är ytterst befogat.

Vi får heller inte glömma bort de stackare som föll offer för tokfans bravader. De tycker jag vi ska ägna en tanke åt med.
Citera
2013-11-12, 14:24
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Vi får heller inte glömma bort de stackare som föll offer för tokfans bravader. De tycker jag vi ska ägna en tanke åt med.

Absolut, det är alltid för jävligt när oskyldiga människor blir drabbade och de ska vi verkligen inte glömma bort. Det jag ville säga är att trots hans felsteg så hade han mycket goda sidor med, men tyvärr så känner de flesta bara till de dåliga sidorna.
Citera
2018-01-27, 12:16
  #51
Medlem
Lunkan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sameli
Absolut, det är alltid för jävligt när oskyldiga människor blir drabbade och de ska vi verkligen inte glömma bort. Det jag ville säga är att trots hans felsteg så hade han mycket goda sidor med, men tyvärr så känner de flesta bara till de dåliga sidorna.

Bump!

Nu råkar jag faktiskt veta vem Sonny var och han är urtypen för någon som hade det jävligt hemma. Självklart blev det fel och det gick åt helvete till slut.

Farsan hans var verkligen ingen ängel.
__________________
Senast redigerad av Lunkan99 2018-01-27 kl. 12:19.
Citera
2018-01-27, 14:01
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Bump!

Nu råkar jag faktiskt veta vem Sonny var och han är urtypen för någon som hade det jävligt hemma. Självklart blev det fel och det gick åt helvete till slut.

Farsan hans var verkligen ingen ängel.
Lever Sonny?

Han var väl från GBG va? Farsan hans var det G?
Citera
2018-01-28, 04:11
  #53
Medlem
Lunkan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Lever Sonny?

Han var väl från Skövde va? Farsan hans var det G?

Svaret har du här;

(FB) TV-bilderna när polisen skjuter killen i Hallsberg

Japp, Göran.
__________________
Senast redigerad av Lunkan99 2018-01-28 kl. 04:46.
Citera
2018-02-01, 22:32
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Lever Sonny?

Han var väl från GBG va? Farsan hans var det G?

Sonny är död sedan ca 10år...
Citera
2023-01-23, 14:55
  #55
Medlem
Ska vi liva upp denna tråden lite? Har någon koll på Skövde? Droger/kriminalitet/gäng?
Citera
2023-01-27, 12:14
  #56
Medlem
Vet att några från ”la Bella omerta” fortfarande är aktiva med narkotika försäljning över hela Skaraborg & Göteborg
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback