• 1
  • 2
2009-02-05, 17:51
Medlem
Ponera att jag skulle åka till Västerås i några dagar och hitta på något skoj annat än krogen, vad kan man hitta på?
Citera
2009-02-05, 18:52
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hååg
Ponera att jag skulle åka till Västerås i några dagar och hitta på något skoj annat än krogen, vad kan man hitta på?
Västerås kan vara Sveriges tråkigaste stad, så hoppas inte på för mycket. När jag funderar på det kan jag faktiskt inte komma på något annat än krogen som är av nöje i västerås. Kanske titta på bandy eller äta saltgurka?
Citera
2009-02-06, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Västerås kan vara Sveriges tråkigaste stad, så hoppas inte på för mycket. När jag funderar på det kan jag faktiskt inte komma på något annat än krogen som är av nöje i västerås. Kanske titta på bandy eller äta saltgurka?

Låter öh.. Trevligt! Ingen som har något man kan göra? Har de inte NÅGONTING man kan göra för att fördriva lite tid?
Citera
2009-02-06, 00:30
Medlem
Citat:
Låter öh.. Trevligt! Ingen som har något man kan göra? Har de inte NÅGONTING man kan göra för att fördriva lite tid?

om du gillar innebandy kan du titta på finnkampen som är på lördag
Citera
2009-02-06, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allers
om du gillar innebandy kan du titta på finnkampen som är på lördag

Jo, men jag snackar inte om att åka dit i helgen utan bara allmäna saker man kan göra oavsett vilken vecka man åker dit.
Citera
2009-02-06, 18:07
Medlem
Axells avatar
Hälsa på skogsturken?
Citera
2009-02-07, 18:02
Medlem
tjockisennns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Hälsa på skogsturken?

xD

Om ni drar ut på krogen, undvik Silk iaf;p
Citera
2009-02-08, 11:04
Medlem
Houldings avatar
Bowling på strike, leka Fångarna på fortet på Arosfortet, promenera på Björnön...kanske
Citera
2009-02-08, 15:03
Medlem
Citat:

Vallby frilufsmuseum, Anundshög, kyrkbacken med 1800-tals hus, domkyrkan
Citera
2009-03-23, 01:45
Medlem
shuues avatar
Svårt att säga nått du skall göra.Vad har du för intressen?Det finns säkert massa saker att göra..Bara att jag inte kommer på nått..hehe
Citera
2009-03-23, 02:16
Bannlyst
Finns inget o göra i den lilla pissestaden.
Citera
2009-03-23, 05:15
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Hååg:

Jag tillbringade en helg i Västerås tillsammans med min flickvän förra sommaren. Jag blev positivt överraskad. Vacker stad med mycket bra shopping.
Jag vet inte riktigt vad du vill göra men det finns mycket affärer och en stor galleria som heter Multicenter som kan vara kul att besöka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in