2009-02-05, 00:46
Medlem
r medlem p ambassadeurs gruppen p facebook..ryktet sger att man hamnar p gstlistan om man skriver upp sig dr..samma gller fr laroys..jag trodde inte p det hr men nu frgar jag ER p flashback..stmmer detta?

och r det svrt o komma in p andra stureplansklubbar..som spy bar..village och skomp??
Citera
2009-02-05, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neothadon
r medlem p ambassadeurs gruppen p facebook..ryktet sger att man hamnar p gstlistan om man skriver upp sig dr..samma gller fr laroys..jag trodde inte p det hr men nu frgar jag ER p flashback..stmmer detta?

och r det svrt o komma in p andra stureplansklubbar..som spy bar..village och skomp??

Vet inte hur det ligger till med ambassadeur, men om det str p deras events att det bara r att skriva upp sig, s r det s. Likadant med Laroy. Hur det r med andra stureplanshak vet jag inte, Spy Bar r ju knappast ngot eftertraktat stlle lngre och du kan ltt f lista dr genom att maila dvs. keffa klubbarrangrer fr tex. Tight, A'n'T osv. Stureplan r inte lngre fr dom stenrika ddsbratsen, hr hnger alla nufrtiden. sikt om det lmnar jag till ngon annan. Enda klubbarna jag kan tnka mig att det r "svrt" i ngon bemrkelse att komma in p skulle vl vara typ Hells Kitchen, men har ingen koll egentligen. Dom flesta andra stllen r fyllda med 18-ringar och s lnge du har skjorta p dig och inte gr i gng om 15 invandrare br det vara lugnt p ovannmnda stllen.
Senast redigerad av Anteh 2009-02-05 kl. 01:27.
Citera
2009-02-05, 03:12
Medlem
ultrasounds avatar
Svrigheten att komma in p stllen mste stllas i frhllande nr ni tnker g dit. Ju senare, desto svrare och desto bttre br du knna vakterna. 05-stllen br du inte stta foten i frrn vid 02-tiden. HK, Village och Riche kan vara svra att komma in p om du r frn landsbygden men annars br det vara lungt s lnge du r hel och ren. Var grna lite blandade killar och tjejer.
Citera
2009-03-29, 16:18
Medlem
dandylines avatar
Roligt nr folk fortfarande tror att det endast r "brats" som hnger p stureplan. Stureplan r sveriges mittpunkt kan man sga, hnger alla olika sorters mnniskor dr.
Citera
2009-05-10, 20:39
Medlem
ari4presidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neothadon

Bara fr att du r medlem i deras grupp s betyder det ej att du blir automatiskt uppskriven varje helg. Du mste leta upp deras vecko-event p facebook och sedan skriva p wallen eller maila mailadressen som skrivs p eventet.

Det r ej speciellt svrt att komma in p Spy bar i Sthlm. Att Spyan skulle vara svraste stllet i Stockholm r en skrna. Varje onsdag har de ett event som heter Tight och dr r alla vlkomna. Det r bara att maila dem dagen innan s blir du uppskriven p listan.
Citera
2010-10-16, 12:22
Kl dig snyggt, grna baktslickat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in