Citat:
Ursprungligen postat av neothadon
r medlem p ambassadeurs gruppen p facebook..ryktet sger att man hamnar p gstlistan om man skriver upp sig dr..samma gller fr laroys..jag trodde inte p det hr men nu frgar jag ER p flashback..stmmer detta?
och r det svrt o komma in p andra stureplansklubbar..som spy bar..village och skomp??
Vet inte hur det ligger till med ambassadeur, men om det str p deras events att det bara r att skriva upp sig, s r det s. Likadant med Laroy. Hur det r med andra stureplanshak vet jag inte, Spy Bar r ju knappast ngot eftertraktat stlle lngre och du kan ltt f lista dr genom att maila dvs. keffa klubbarrangrer fr tex. Tight, A'n'T osv. Stureplan r inte lngre fr dom stenrika ddsbratsen, hr hnger alla nufrtiden. sikt om det lmnar jag till ngon annan. Enda klubbarna jag kan tnka mig att det r "svrt" i ngon bemrkelse att komma in p skulle vl vara typ Hells Kitchen, men har ingen koll egentligen. Dom flesta andra stllen r fyllda med 18-ringar och s lnge du har skjorta p dig och inte gr i gng om 15 invandrare br det vara lugnt p ovannmnda stllen.