Citat:
Ursprungligen postat av zlm
Svälj kapslarna, handlar om några minuter innan kapslarna löses upp.
Lyrica is a bitch! Jag kanske bara inbillar mig, men när jag flummade som värst på lyrica, så tyckte jag alltid ruset blev extremt mildare om man mixade det med benzo.
Slängde nyss i mig 800mg på tom mage, har inte käkat det sen 5 månader tillbaka, får se om det händer något strax.

Ja, jag märkte också att lyricaruset "förstörs" av alkohol och benzo. Det dämpar liksom den härliga känslan.
Men samtidigt tycker jag att när man får sån tolerans att man måste käka över 1.2g för bra effekt så blir ruset sämre. Det slår ju på så innåt bängen när man trappat ner och tar 600-900mg. Jag fick effekt på 300mg då jag käkat 150mg/dag typ 5 dagar. Dagen efter kände jag inte mycket alls på 300mg.
Hursom, igår måste jag fått i mig 1800mg, jag fyllde på med 600mg idag och jag känner mig rätt soft. Tror inte dosen sen igår hann gå ur riktigt
Du lär bli redigt skön på 800mg, jag fick flipper av 900mg och då hade jag ändå käkat en 2-300mg ett par dagar innan.
Toleransen är det sjukaste jag någonsin skådat. Upp som en raket och ner som en sten