2012-07-07, 16:22
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tepso
Är det något man ska tänka på innan man tar 300mg? Är ganska mätt just nu. Nybörjare hehe

Nä kör på.
Citera
2012-07-07, 16:26
Medlem
Stormorfars avatar
Så farligt när man har stor tillgång till lyrica, trappade ju ner till 150mg ett tag och nu 3 dagar senare är jag uppe i 1500mg och typ 20 etizolam utan att känna särskilt mycket
Citera
2012-07-07, 16:30
Medlem
bulan82s avatar
dags att gå till den snälla läkaren nästa vecka och få 4 x 200 / 300 mg
Citera
2012-07-07, 17:31
Medlem
This_is_me_s avatar
Får man ha högre dos än 600mg/dag? Men förstår att man säkert det. Ska själv försöka få min dos förhöjd som just nu ligger på 600mg/dag
Citera
2012-07-08, 01:55
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Får man ha högre dos än 600mg/dag? Men förstår att man säkert det. Ska själv försöka få min dos förhöjd som just nu ligger på 600mg/dag

Generellt inte, men ibland kan läkaren ha annledning att gå över rekommenderad maxdos, tror inte det är så jättevanligt men det händer.

Själv har jag tappert trappat ner till 150mg/dag på knappt en vecka. Knappt varit jobbigt alls, dock använt lågdos xanor eller imovane/etizolam på nätterna för att få sova gott.

Kanske hade varit nyttigt om man hade fått en rejäl jävla At så kanske man skulle få mer respekt för medicin/droger, vi får se.
Citera
2012-07-09, 13:07
Medlem
A-llusions avatar
Helt jäkla omöjligt få ut lyrica från läkaren av alla dom jag träffat.
Visst kan bero på att det står i journalen att jag har haft missbruks problem på panocod som jag hade 12 år tillbaka ett tag men hey,det var 12 årsedan men nog om det...

Min fråga är faktiskt om någon vet var jag kan få tag i pregabalin i pulverform?
Jag kan få tag på det genom en kompis som jag handlar av ganska ofta men blir dyrt i längden så vill ha en påse själv ^^
Han har en hel kan man säga men vägrar säga var han fått det ifrån.
Har letat men hittar inget!

Någon som vet?
Citera
2012-07-09, 14:40
Medlem
zlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Sväljer alltid kapslarna hela då jag vart lite nojjig över att inte få i mig allt om man blandar ut det i vätska, men eftersom så många rekommenderar det här med att blanda ut i kaffe tänkte jag köra på det, ska det vara riktigt varmt kaffe? Brukar dricka mitt strax över ljummet, måste allt lösas upp för att få full effekt?

Svälj kapslarna, handlar om några minuter innan kapslarna löses upp.

Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Så farligt när man har stor tillgång till lyrica, trappade ju ner till 150mg ett tag och nu 3 dagar senare är jag uppe i 1500mg och typ 20 etizolam utan att känna särskilt mycket

Lyrica is a bitch! Jag kanske bara inbillar mig, men när jag flummade som värst på lyrica, så tyckte jag alltid ruset blev extremt mildare om man mixade det med benzo.

Slängde nyss i mig 800mg på tom mage, har inte käkat det sen 5 månader tillbaka, får se om det händer något strax.
Citera
2012-07-09, 15:55
Medlem
kommit över ett gäng lyrica, vad gör jag med dem? fick de gratis 300mg:are. vad får jag för dem om ja skulle sälja? annars lite sugen att prova de själv. vad gör man då när man tagit de? sitta hemma och spela dator, ut och festa, arbete, vad brukar ni göra? har i princip ingen erfarenhet av lyrica eller liknande.
Citera
2012-07-09, 16:05
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlm
Svälj kapslarna, handlar om några minuter innan kapslarna löses upp.

Lyrica is a bitch! Jag kanske bara inbillar mig, men när jag flummade som värst på lyrica, så tyckte jag alltid ruset blev extremt mildare om man mixade det med benzo.

Slängde nyss i mig 800mg på tom mage, har inte käkat det sen 5 månader tillbaka, får se om det händer något strax.
Ja, jag märkte också att lyricaruset "förstörs" av alkohol och benzo. Det dämpar liksom den härliga känslan.

Men samtidigt tycker jag att när man får sån tolerans att man måste käka över 1.2g för bra effekt så blir ruset sämre. Det slår ju på så innåt bängen när man trappat ner och tar 600-900mg. Jag fick effekt på 300mg då jag käkat 150mg/dag typ 5 dagar. Dagen efter kände jag inte mycket alls på 300mg.

Hursom, igår måste jag fått i mig 1800mg, jag fyllde på med 600mg idag och jag känner mig rätt soft. Tror inte dosen sen igår hann gå ur riktigt

Du lär bli redigt skön på 800mg, jag fick flipper av 900mg och då hade jag ändå käkat en 2-300mg ett par dagar innan.

Toleransen är det sjukaste jag någonsin skådat. Upp som en raket och ner som en sten
Citera
2012-07-09, 16:43
Medlem
Risplockarns avatar
Hur länge brukar ni vänta för att toleransen ska sjunka?
Citera
2012-07-09, 16:46
Medlem
TequilaBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Hur länge brukar ni vänta för att toleransen ska sjunka?
För mig går toleransen ner 50% på 6 dagar... Vet inte hur det är för andra dock.
Citera
2012-07-09, 16:59
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TequilaBoy
För mig går toleransen ner 50% på 6 dagar... Vet inte hur det är för andra dock.
Såpass? För mig rasar den drastiskt på 1-3 dagar om jag står på låg dos. Helt sjukt egentligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in