2012-04-04, 21:37
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolahola
Farligt att blanda 1200mg, 1 bärs och 1 imovane?

Nepp, det är lugnt. Du kan nog dricka 3 bärs till utan några som helst problem. Säkert några imovane också. Men det är bra att du är försiktig.
Citera
2012-04-05, 20:22
Medlem
Hallå alla Lyricafans! Har en liten lyrica relaterad fråga här till de vise männen.

Jag käkade 500mg Lyrica igår och kände väl av hyffsat, men inte så jag blev helt överdrivet påverkad.
Nu idag har jag införskaffat 1500mg Lyrica tills imorgon. Hade tänkt att fördela dessa under hela dagen och dryga ut med alkohol.

Men lite småpundig som man är, så blir man ju självklart sugen att tjuvstarta lite på förrådet.
Jag vet ju av tidigare erfarenhet att Lyricatoleransen skjuter i höjden fort fort fort.
Jag är nu inne på att svälja 500mg ikväll med alkohol, för att sedan fördela de resterande 1000mg under morgondagen.

DOCK vet jag inte huruvida toleransen kommer sabba mitt Lyrica rus imorgon om jag tar ikväll och är rädd för att 1000mg inte räcker och jag måste lösa nya på något sätt.

Så, Lyrica fanclub, vad tror ni om mitt lilla dilemma här?
Tacksam för svar

MVH
Senast redigerad av puffbanan 2012-04-05 kl. 21:00.
Citera
2012-04-05, 20:48
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puffbanan
Hallå alla Lyricafans! Har en liten lyrica relaterad fråga här till de vise männen.

Jag käkade 500mg Lyrica igår och kände väl av hyffsat, men inte så jag blev helt överdrivet påverkad.
Nu idag har jag införskaffat 1500mg Lyrica tills imorgon. Hade tänkt att fördela dessa under hela dagen och dryga ut med alkohol.

Men lite småpundig som man är, så blir man ju självklart sugen att tjuvstarta lite på förrådet.
Jag vet ju av tidigare erfarenhet att Lyricatoleransen skjuter i höjden fort fort fort.
Jag är nu inne på att svälja 500mg ikväll med alkohol, för att sedan fördela de resterande 1000mg under morgondagen.

DOCK vet jag inte huruvida toleransen kommer sabba mitt Lyrica rus imorgon om jag tar ikväll och är rädd för att 1000mg inte räcker och jag måste lösa nya på något sätt.

Så, Lyrica fanclub pöjkarna, vad tror ni om mitt lilla dilemma här?
Tacksam för svar

MVH

Jag tycker inte att man märker av en jättestor toleransskillnad bara på en dag. Men lite skillnad är det ju. Så för mig hade det varit perfekt med 1000mg utspritt på en dag med lite bärs på det. Så kör på du!
Citera
2012-04-05, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av puffbanan

Så, Lyrica fanclub, vad tror ni om mitt lilla dilemma här?
Tacksam för svar

MVH

Får man fråga, om du har tänkt att göra detta solo och vara själv eller festa med andra?
Hur gör folk? Är det en solodrog eller en social drog?
Citera
2012-04-05, 23:40
Medlem
undervattenfisks avatar
Åkte in på akutpsyk idag då jag mådde kasst och hade troligtvis benso avtändning, kom ut med seroquel men nästa vecka ska jag på fortsättning och då har jag mest troligt lyrica, men han ville ha ett samtal till för att se exakt vad jag led utav men han verkade rätt säker... ho ho ho hoppas!!
Citera
2012-04-05, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Åkte in på akutpsyk idag då jag mådde kasst och hade troligtvis benso avtändning, kom ut med seroquel men nästa vecka ska jag på fortsättning och då har jag mest troligt lyrica, men han ville ha ett samtal till för att se exakt vad jag led utav men han verkade rätt säker... ho ho ho hoppas!!

hoppas du på lyrica?

haha

va fan, sån big deal är det väl inte
men det e klart, det e bra att ha
Citera
2012-04-06, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaMan
vad kostar dem då?

det finns ju andra ställen där du kan köpa billigt, typ 10 kr/150mg

Ja GP:s är dyrare än så. Var då om man får fråga?
Citera
2012-04-06, 10:59
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
hoppas du på lyrica?

haha

va fan, sån big deal är det väl inte
men det e klart, det e bra att ha
Funkar som en normal, social och trevlig prick på lyrica, enda som fungerar bättre för min vardag är typ GHB/GBL.
Citera
2012-04-06, 11:06
Medlem
complexs avatar
Citat:
Funkar som en normal, social och trevlig prick på lyrica, enda som fungerar bättre för min vardag är typ GHB/GBL.
ja det är ett underverk att åen att öppna upp och bete sig som 'sig själv', men avtändningen och toleransökningen för en tillbaka till under noll hur man än gör i slutändan så det är inte värt det tyvärr.

mvh
Citera
2012-04-06, 11:12
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av complex
ja det är ett underverk att åen att öppna upp och bete sig som 'sig själv', men avtändningen och toleransökningen för en tillbaka till under noll hur man än gör i slutändan så det är inte värt det tyvärr.

mvh
käkar ju redan benso eller tar något dagligen i princip, och det funkar mycket sämre än lyrica, men har också en jävlig avtändning, som dessutom sträcker sig i månader i sträck.
Citera
2012-04-06, 11:44
Medlem
Citat:
Får man fråga, om du har tänkt att göra detta solo och vara själv eller festa med andra?
Hur gör folk? Är det en solodrog eller en social drog?

Det blir förmodligen först en hel del ensamt vinglande runt i hemmet och skratta åt hur motoriken är helt åt helvete, för att sedan fylla på och supa till det med annat folk.

Jag tycker Lyrica fungerar alldeles utmärkt att bara softa på ensam, men visst är det kul med folk. Dock lite småjobbigt ifall de som inte är invigda i "The circle of trust" undrar vafan man håller på med, hehe.

MVH
Citera
2012-04-06, 12:30
Medlem
complexs avatar
Citat:
käkar ju redan benso eller tar något dagligen i princip, och det funkar mycket sämre än lyrica, men har också en jävlig avtändning, som dessutom sträcker sig i månader i sträck.
MMm precis det jag säger, lyrica funkar bäst av allt och är i slutändan 'farligast/jobbigast' av allt.
Önskar jag kunde säga att det vore så jävla enkelt att säga skit i alla prepparat och gå och träna dig svimfärdig så är allt löst men dety ligger ändå lite sanning i det, man får blanda upp det till en hållbar balans helt enkelt.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in