Yes! Då var det sista gången jag käkade Lyrica - nu är de nedspolade i toaletten, jag skulle ha följt min första instinkt istället för att kliva på dem 2-3 gånger. Idag åt jag ~650-700 mg och allt var behagligt i början, efter nån timme skulle jag laga mat, jag fick ett sånt hårt ryck i armen när jag skar kyckling att jag kastade kniven i väggen. Då kom nojjan och jag lade mig i sängen istället, satte på BBC World News, fick lite ångest över aktiemarknaden och inväntade John Blund.
Somnade till slut. Ett ragg jag ska hooka upp med när jag flyger till Europa på måndag ringer och precis i slutet av samtalet rycker jag till sådär hårt igen, sen ställer jag mig upp och benen bara viker sig, jag får ett asbrutalt krampanfall. Jag var dock medveten under hela anfallet, vilket gjorde det värre, jag skrek när jag sparkade ner mitt glasbord, drog huvudet i golvet så att jag fick ett stort jack, mitt blod pulsade ut över hela jävla lägenheter, ser ut som att jag har mördat någon! Och ja, jag har tagit bilder haha, det ser helt förjävligt ut. Hur som helst kunde jag kontroller kroppen till kanske 5%, jag kunde bestämma vilken riktning jag skulle åla mig mot men benen, armarna och huvudet levde ett eget liv samtidigt som jag nästan kvävdes av konvulsionerna i bröstet och magen.
Det höll på mer eller mindre en timme, när jag försökte krypa mot sängen fick jag ett riktigt hårt ryck i huvudet så att jag skallade marken med full kraft och fick sprutande näsblod och en riktig fläskläpp. DET VAR KAOS MED ANDRA ORD!!
Kravlar mig upp i sängen med flera blödande sår över kroppen, försöker ringa en vän som bor i närheten men jag drar istället ut telefonen ur jacket och kastar den i marken, samma sak med mobilen - jag kunde inte hålla någonting. Efter ett tag lugnade det sig när jag låg stilla, men så fort jag skulle hämta vatten för att lindra chocken vek sig benen och pulsen steg när jag såg kroppen bete sig som ett jävla dockspel igen. Tappade glaset med vatten i marken och nu sket jag i allt och lade mig bara. Lyckades till slut slappna av tillräckligt för att åla på rygg till badrummet, tvätta såret i huvudet och tejpa igen det hyfsat schysst.
Somnade av utmattning efter denna timme som kändes som en dag; vaknade upp och lagade mat, fortfarande med små ryckningar, t ex kastade jag stekspaden bakom kylskåpet och jag var skitnojjig när jag skulle använda kniven senare.. fyyfyfyyy faan säger jag bara! Käkade, ringde upp ragget och bad om ursäkt och förklarade vad som hade hänt i slutet av samtalet, kollade på en film och nu sitter jag här!
Fortfarande lite skakad, ont som satan i revbenen, armbågarna och huvudet. Lyrican spolade jag ner och lovade mig själv att aldrig ta igen!
Jag har käkat så jäkla mycket tramadol under vissa perioder och där har folk snackat så mycket om kramprisk hit och dit. Det här jävla rävgiftet tryckte jag för typ tredje gången och kroppen reagerar som ett jävla disko!
Jaja, jag kan ju sammanfatta upplevelsen med att denna timme tog udden av ruset så att säga!
Passa er jävligt noga för att inte flyga på samma sak!