2008-07-30, 22:58
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roygbiv
Är detta möjligt? Hur mycket skulle man behöva ta i sådana fall?

Det mesta är möjligt. Dock väldigt svårt att säga hur mycket just du måste äta innan du kolar vippen. Kolla upp LD50 för de olika preparaten så kommer du nog inärheten. Alkohol lär göra det väldigt mycket lättare.
Citera
2008-07-31, 03:03
Medlem
Psyko Dads avatar
Testar & kör över denna från Psyk ==> Övriga droger.

// MOD //
Citera
2008-07-31, 03:20
Medlem
Roygbivs avatar
Mkay. Hade lite svårt att hitta. Men det har varit ett dödsfall på en överdos på 840 mg citalopram. Jag räknade ut att jag har lite över det dubbla här i hemmet, plus att jag har ytterligare 1 200 mg att hämta ut på apoteket.

Lyrica har jag 10 gram (10 000 mg), men jag hittade inte nån vettig ld50 på den. Men jag har läst att man ska vara försiktig med att blanda lyrica med alkohol (en vanlig dos ligger på 300 mg), så om jag käkar 30 gånger en vanlig dos blandat med en halv flaska whisky kanske det ger effekt.

Jag har också ca 5 gram atarax som jag kan klämma i mig, men jag tvivlar på att det har nån vidare effekt.
Citera
2008-07-31, 04:37
Bannlyst
Om du nu bestämmer dig för att ta ditt liv så gör heroinöverdos, eller bättre, missbruka det till dina grejer/pengar är slut och sen tar du en skön heroinöverdos, fast då kanske du känner att heroin är för skönt för att dö.
Citera
2008-07-31, 14:16
Medlem
RockyRambos avatar
Irriterande tråd, om man ska ta livet av sig kan man lika gärna käka en dl tvättmedel, betydligt mer rakt på sak och LD-50 behöver inte ens räknas ut. Att ta livet av sig på SSRI måste vara ett betydligt värre helvete innan man dör också.
Citera
2008-07-31, 15:34
Medlem
Mords avatar
tvättmedel? varför inte bara hoppa från nåt tak/bro whatever...

hålla på och krångla till det...

annars tycker jag alkohol, nån opi och benso funkar bra.
Citera
2008-07-31, 15:45
Medlem
Moments avatar
Du vet ju själv att du inte kommer ta livet av dig . Du vill bara ha lite uppmärksamhet. Tips är att re:regga och byta namn för nu kommer folk tycka du är en liten fjant ;D. Tack för informationen om hur mycket pollenallergi tabletter du har dock väldigt intressant.
Citera
2008-07-31, 17:56
Medlem
GaiNs avatar
Tänkte bara uppdatera med att jag och en kompis som tyvärr dog i en trafikolycka nyligen (RIP) testade till slut att slå i oss Lyrica. Var så nyfiken på ev. effekt. Gav inte mkt mer än oralt/rektalt så jag avråder från detta för att spara venerna till annat godis. Allt gick bra men det flöt omkring något som glittrade som fan i lösningen så det var lite nojjigt hehe.

Må väl
GaiN
Citera
2008-07-31, 20:07
Medlem
Roygbivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mord
tvättmedel? varför inte bara hoppa från nåt tak/bro whatever...

hålla på och krångla till det...

annars tycker jag alkohol, nån opi och benso funkar bra.

fast att hoppa tycker jag helt klart är krångligare. Orka stå på kanten och försöka väga för och nackdelar.

har bara tillgång till alkohol. Slutade upp med alla droger (alkohol också) för snart sju månader sen. Men har varit på systemet och apoteket idag, sen om det kommer funka återstår att se

-edit- Hittade 20 citodon och 30 mg zolpidem
Senast redigerad av Roygbiv 2008-07-31 kl. 20:52.
Citera
2008-07-31, 22:18
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roygbiv
fast att hoppa tycker jag helt klart är krångligare. Orka stå på kanten och försöka väga för och nackdelar.

har bara tillgång till alkohol. Slutade upp med alla droger (alkohol också) för snart sju månader sen. Men har varit på systemet och apoteket idag, sen om det kommer funka återstår att se

-edit- Hittade 20 citodon och 30 mg zolpidem

Skippa all SSRI eller va du har tänkt. Satsa på dina cittar, sen käkar du massa paket alvedon, som snacks till 70isen du klunkar i dig. Du kommer inte dö på en gång av det, du kan gå runt och njuta av dina sista stunder i livet istället. För du kommer sakta men säkert bli risigare och risigare, dit kiss kommer bli brunt och din hud kommer bli gul, avföringen kommer däremot att bli vit (osäker där). Sen tillslut så kommer du dö efter nån vecka med stora plågor. Lycka till.
Citera
2008-08-01, 06:47
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Lyrica + SSRI-överdoser är så jävla överskattade.

Jag drog i mig dessa mediciner som ett självmordsförsök, jag låg medvetslös i 12-13 timmar innan ambulansen kom och ja, hade jag haft en liten gnutta alkohol i kroppen så hade jag avlidit. Men det finns bra mkt bättre sätt att ta sitt liv på, 3 nästan 4 jävla veckors rehabilitering på sjukhus var mindre kul.

Mirtazapin - 1920mg
Lyrica - 11550mg
Propavan - 1500mg
Stesolid - 145mg
Zyprexa - 25mg
Cymbalta - 840mg
Efexor - 750mg
Citera
2008-08-03, 22:21
Medlem
Transmissions avatar
lyrica+xanor