Är kickad på lyrica nu, tycker dom är grymma mot fysisk ångest. Hade världens panikångest och drog i mig 600mg och jag känner en lyckokänsla i hela bröstet. Sån jävla skillnad då det känns som att någon står och trycker på bröstet annars.
Men det är ju en jävligt märklig medecin, jag blir smått manisk och allmänt darrig och kan få rejäla ryck lite här och där. Har även halvkrampat, var ute och gick och ledde cykeln. Benen började stampa av sig själv och jag var beredd på att lägga mig ner men konstigt nog lyckades jag hålla mig uppe samtidigt som jag typ stod och dansade

Det sjuka var att det slutade såfort jag tittade uppåt. Så jag fick leda cykeln hela vägen hem och titta uppåt
Jag upplever det inte som nåt jätteskönt rus men ångesten försvinner, synd att toleransen går upp så jäkla fort. Tycker nog att den kan användas vid behov om man inte har ångest dagligen..
Men som många säger så är den bra till att dämpa suget till andra droger. Vet många som kört opiater som tycker lyrica funkar skitbra när dom slutat med dom.