Citat:
Ursprungligen postat av
blaha95
Grattis!
Citat:
Ursprungligen postat av
doktorspice
Grattis!
Skit bra och starkt gjort av dig att sluta med rävgiftet

själv är jag inne på 71 dagen utan och fyskiska Atn har lättat till 90% nu och det känns bra men ångest attacker kommer och går men kan bero på PAWS och annat skit. Men jag har aldrig varit så glad att jag slutade med just lyrican för den är så jävla svår och bli av med när man väl har fastnat i giftet.
En ryggdunk förtjänar du !
whatever you do my friend... DON'T fucking relapse bro!
Citat:
Ursprungligen postat av
Norren
Tack så mkt allihopa
doktorspice:
Ja, det är fan helt underbart att slippa den skiten. Enda man tar den för när man väl är beroende, är ju för att hålla sig frisk. Som med alla andra fysiskt beroendeframkallande substanser då, såklart. Men just Lyrica ger noll, iaf för min del, när jag väl använt den en längre tid. Kostar bara massa pengar.
Dessutom skönt att slippa leta efter pregabalin av bra kvalité osv, hela tiden.
Nu har jag "bara" subutexen och benso'n kvar att trappa ut. Börjar med benson hade jag tänkt. Har ätit typ 2mg klonazepam samt 0,5-1mg alprazolam senaste veckorna när jag trappade ut lyrican som hårdast. Innan dess låg jag på ca 2mg totalt (lite klona, lite alpra). Så tänkte försöka gå ner på 1,5mg klonazepam och 0,5mg alprazolam idag. Och se hur det funkar. Men nu blir det off topic här. :P Får kanske starta en tråd i Drogrehabiliteringen istället.
Tänkte kanske försöka gå ner från 2,5-2,75mg subutex till 2,25mg också, nu i helgen. Men beror på hur jag känner mig. Just nu känner jag dock inga som helst PAWS efter Lyrican. Vilket jag är väldigt glad för. Antar det beror på att jag äter benso och subutex.
Vet att PAWS'en kan sitta i ett par månader efter man slutat med Lyrican annars, Så en ryggdunk till dig med doktorspice

Kämpa på! Det kommer gå över. Även om det känns hopplöst ibland.
Japp! Slut på Lyrica-användandet nu! Har 85mg kvar upplöst i en flaska i frysen. Ska ta och tina upp den och hälla ut allt. Sen har jag 6-7g kvar av nånting som ska var pregabalin men som man blir sjuk av. Ja, ni vet nog vilka skiten kommer ifrån. Ska ta och kasta den påsen också. Hade tänkt spara och kanske skicka på analys, men har inte råd med det. Och det var väl någon mer här i tråden, eller om det var i en annan tråd, som tänkte skicka in från samma källa på analys. Men inte hört något mer om det på ett tag nu. Vore iaf intressant att veta vad skiten innehåller.
Går du på något annat, doktorspice? Eller är du helt ren nu? (Ta det i PM om du hellre känner för det)
Ha så bra alla!
mvh
EUO