2018-05-12, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlurryFace69
Finns det något bra mot skakningar och ryckningar vid Lyrica AT förutom Benso.

Inte nått man måste uposöka läkare för.

Hur länge skulle AT’n vara om man skulle ta ca 5 gram på en vecka..

Magnesium citrat bruka hjälpa rätt bra mot skakningar av AT
Citera
2018-05-12, 15:25
Medlem
Qusimotos avatar
Lyrica med en joint är klockrent, man kan bli jävligt väck eller riktigt skön. Brukar börja med 150mg (käkar lyrica va 6mån ungefär) sen fylla på med 150mg till och en joint. Då brukar det slå perfekt om jag tar en till på 150mg då räcknar jag med att bli riktigt väck =)
Citera
2018-05-12, 15:51
Medlem
Enpeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Lyrica med en joint är klockrent, man kan bli jävligt väck eller riktigt skön. Brukar börja med 150mg (käkar lyrica va 6mån ungefär) sen fylla på med 150mg till och en joint. Då brukar det slå perfekt om jag tar en till på 150mg då räcknar jag med att bli riktigt väck =)

Bästa blandingen tycker jag oxå. Speciellt när man inte har tagit lyrica på väldigt väldigt länge, så är det den ultimata kombon.

Har inte tagit lyrica på säkert 2-3 år nu, men jag kommer ihåg hur nice det var.
Citera
2018-05-12, 15:59
Medlem
Kaminen6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reservjesus2009
Tjo! fy satan så less jag är, fick hem ganska mycket pregabalin igår, drog i mig 1500 - 1800 mg, har gått på lyrica/pregabalin i typ 18 månader, därav att jag kör på ganska höga doser, i snitt 1200 mg.

Nu till problemet, jag kände INGENTING utav det jag drog i mig. Testade idag igen och samma sak nu, ingen effekt alls förutom att jag känner mig tung i skallen, har huvudvärk och känner av en hyfsad ångest, skitdrygt då jag nästan aldrig har någon speciellt jobbig ångest annars, ibland kan det väl hända men alla har väl sina dagar antar jag.

Kan iallafall komma fram till att det är detta "pregabalinet" som gör att jag känner och mår som jag gör, så denna substans är verkligen inte vad det ska vara! Dom som levererat denna substans jag dragit i mig har ju helt enkelt lurat mig och levererat något helt annat än vad det utgavs för att vara. Har dock inte en aning vad det kan vara, jag mår ju bara skit och konstigt. Har läst igenom massa sidor i denna tråd och sett att fler verkar ha fått i sig samma skit som mig.

Det är sååå synd att drogshop-tråden är stängd, detta hade ju varit schysst att diskutera och spåna vidare på. Lägger dock in en liten varning, försök att verkligen kolla extra noga vad det är ni får tag i. Jag väntar på en ny leverans från ett annat ställe och hoppas att man inte blir blåst där också.

Kontaktade personerna som stod för detta, och svaret jag fick är ju lite konstigt, "Hej, vi skickar en gratis 60st 300mg extra och ska kolla upp det, ingen annan har klagat hittills."

hmm.... skittrevliga personer men tvivlar ju på att det plötsligt skulle vara bättre denna gång, men man kan ju hoppas.

Sorry om det kanske blev lite off-topic men tycker det kan vara bra att föra vidare detta till andra.

Mvh reservjesus

Denna tråden finns kvar men det krävs 200 inlägg, precis som vissa trådar gör.
(FB) Den stora tråden om Darknetshoppar och deras sortiment
Citera
2018-05-12, 16:02
Medlem
DetEJagSomEHens avatar
Första gången jag tog Lyrica var det helt underbart. Som början på ett mdma rus. Eufori. Social, glad och pratsam. Efter 150mg.
Sen har jag aldrig fått den effekten igen.
300mg blir för mycket, tappar balansen och kan knappt prata.
Sen blir jag jävligt skakig på lyr..
Gillar gabapentin bättre. Blir skönare, och det funkar riktigt bra mot stelhet och värk.
Citera
2018-05-12, 20:05
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetEJagSomEHen
Första gången jag tog Lyrica var det helt underbart. Som början på ett mdma rus. Eufori. Social, glad och pratsam. Efter 150mg.
Gillar gabapentin bättre. Blir skönare, och det funkar riktigt bra mot stelhet och värk.

Jag håller med första ruset med Lyrica är ashärligt. (Om det passar en ska tilläggas, vissa mår aldrig bra av det.) Sköter man det snyggt blir man rejält påverkad av samma dos men ökar man så förstör man det. Mitt tips är att inte öka dosen, ta det sällan och njut.
Citera
2018-05-12, 20:09
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enpenis
Bästa blandingen tycker jag oxå. Speciellt när man inte har tagit lyrica på väldigt väldigt länge, så är det den ultimata kombon.

Har inte tagit lyrica på säkert 2-3 år nu, men jag kommer ihåg hur nice det var.

Yes, inge alkohol max 1 folköl men inge mer
Dax för nr 3 150mg
Citera
2018-05-12, 20:12
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetEJagSomEHen

Blanda mer röka, en fet spliff och lyrica en varm sommar dag. Helst inte röra sig så mycke då man kan bli bra snurrig under fötterna, fastnad direkt första gången jag provade denna kombo. Inte käka föe ofta då toleransen öknar snabbt. En helg är perfekt
Citera
2018-05-13, 18:44
Medlem
GaiaSees avatar
På tal om at på lyrica.. är det nån mer än jag som Inte besväras av det? Har periodvis tagit höga doser men får helt enkelt ingen kännbar at när jag slutar.
Citera
2018-05-13, 19:05
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiaSee
På tal om at på lyrica.. är det nån mer än jag som Inte besväras av det? Har periodvis tagit höga doser men får helt enkelt ingen kännbar at när jag slutar.
Inte jag heller.
Citera
2018-05-13, 19:27
Medlem
Citat:
När man är ung kan man göra vad som helst ganska länge. Folk åker till Grekland och jobbar i bar, super som svin ett halvår, kommer hem och allt är frid och fröjd.
Men en vacker dag så vaknar man och undrar vad i helvete är detta för känsla, man mår fruktansvärt dåligt och har fått sin första at.

Vänta bara
Citera
2018-05-13, 20:04
Medlem
Citat:

Vänta bara min vän, när du är utan lyrican i 72h då helvetet börjar. I början fick man aldrig AT på länge men sen kommer den som brev på posten. Även på låga doser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in