Citat:
Ursprungligen postat av
Palsternackan23
Någon annan som tycker att det känns otroligt skönt i kroppen dagen efter lyrica? Brukar enbart ta det på helger, oftast i kombination med alkohol, och jag måste faktiskt säga att det är skönare dagen efter både fysiskt och psykiskt. Brukar ta en dos på ungefär 600-900mg.
Förstår att många tar detta dagligen och att det därför är svårare att intyga. Det dämpar däremot bakfyllan rejält. Iofs dricker man ju mindre när man poppat några lyr.
Jag förstår vad du menar. Ibland när jag tar stora mängder vid eftermiddag så får jag dagen efter en stor mängd energi och man mår allmänt bra, dock kan man bli vinglig och det är ju inte bra när man arbetar. Man vill ju inte uppfattas som
arbetsplatsens fyllo.
Tog 2,2 gram idag runt sju tiden och fyfan vad jag har
mått bra.

Ja vet, det ses som en farligt stor mängd men pregabalinet jag är har nu är väldigt dåligt och svagt jämfört med vad jag har köpt innan, plus är jag stor grabb och har lite tolerans då jag tog cirka ett gram två dagar sedan. Inga kramper överhuvutaget för mig. Dock reagerar alla olika så rekomenderar det inte till någon.
När man spelar piano under
"ruset" så känner man ljudet igenom hela kroppen och man vill improvisera och spela järnet av sig. Vanligtvis när jag inte tar några droger så repeterar jag bara samma skit och tycker inte det är så roligt alltid, men det pregabalinet så vill man mer och det är så jävla underbart. Obeskrivlig lycka för mig!

Att bara lyssna på musik blir så mäktigt. Känns lite som ett ecstasyrus i den aspekten men inte alls lika intenstivt.
Tar cirka två gånger varje vecka, ibland uppehåll vissa period för att få bort toleransen helt. Går bra för mig, ibland får jag otäcka drömmar, ibland riktigt sjuka sömnparalyser, men lite skit får man tåla när man sysslar med sånt här.