2018-02-19, 08:17
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Kanske fel tråd att skriva i men den är potent och bra, en av de starkaste RC-bensen på marknaden just nu.

Jo fel tråd att diskutera Flualpra... den är farlig. Ger mig kraftiga depressioner efter jag slutat äta dom. Bara om jag har ätit dom i små doser 4-5 dagar
Citera
2018-02-21, 21:23
Medlem
bananajoe33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Säkert gjorts inlägg om detta miljontals gånger men jag frågar ändå. Hur länge brukar det ta för er att känna effekt om ni shottar lyrica med vatten?

Brukar ta 10 min innan jag känner att ångesten börjar försvinna
Citera
2018-02-24, 19:29
Medlem
En bekant tog 15 gram lyrica o 20 gram phenibut igår.

Funderar på hur farligt detta är? Vad kan följderna bli?
Citera
2018-02-24, 20:21
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svaampenn
En bekant tog 15 gram lyrica o 20 gram phenibut igår.

Funderar på hur farligt detta är? Vad kan följderna bli?

Att hen känner sig fett seg i huvudet/kroppen ett antal dagar antar jag.
Citera
2018-02-25, 18:45
Medlem
Någon annan som tycker att det känns otroligt skönt i kroppen dagen efter lyrica? Brukar enbart ta det på helger, oftast i kombination med alkohol, och jag måste faktiskt säga att det är skönare dagen efter både fysiskt och psykiskt. Brukar ta en dos på ungefär 600-900mg.
Förstår att många tar detta dagligen och att det därför är svårare att intyga. Det dämpar däremot bakfyllan rejält. Iofs dricker man ju mindre när man poppat några lyr.
Citera
2018-03-02, 13:47
Medlem
sojapojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palsternackan23
Någon annan som tycker att det känns otroligt skönt i kroppen dagen efter lyrica? Brukar enbart ta det på helger, oftast i kombination med alkohol, och jag måste faktiskt säga att det är skönare dagen efter både fysiskt och psykiskt. Brukar ta en dos på ungefär 600-900mg.
Förstår att många tar detta dagligen och att det därför är svårare att intyga. Det dämpar däremot bakfyllan rejält. Iofs dricker man ju mindre när man poppat några lyr.

Jag förstår vad du menar. Ibland när jag tar stora mängder vid eftermiddag så får jag dagen efter en stor mängd energi och man mår allmänt bra, dock kan man bli vinglig och det är ju inte bra när man arbetar. Man vill ju inte uppfattas som arbetsplatsens fyllo.

Tog 2,2 gram idag runt sju tiden och fyfan vad jag har mått bra. Ja vet, det ses som en farligt stor mängd men pregabalinet jag är har nu är väldigt dåligt och svagt jämfört med vad jag har köpt innan, plus är jag stor grabb och har lite tolerans då jag tog cirka ett gram två dagar sedan. Inga kramper överhuvutaget för mig. Dock reagerar alla olika så rekomenderar det inte till någon.

När man spelar piano under "ruset" så känner man ljudet igenom hela kroppen och man vill improvisera och spela järnet av sig. Vanligtvis när jag inte tar några droger så repeterar jag bara samma skit och tycker inte det är så roligt alltid, men det pregabalinet så vill man mer och det är så jävla underbart. Obeskrivlig lycka för mig! Att bara lyssna på musik blir så mäktigt. Känns lite som ett ecstasyrus i den aspekten men inte alls lika intenstivt.

Tar cirka två gånger varje vecka, ibland uppehåll vissa period för att få bort toleransen helt. Går bra för mig, ibland får jag otäcka drömmar, ibland riktigt sjuka sömnparalyser, men lite skit får man tåla när man sysslar med sånt här.
Senast redigerad av sojapojke 2018-03-02 kl. 14:13.
Citera
2018-03-02, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sojapojke
Jag förstår vad du menar. Ibland när jag tar stora mängder vid eftermiddag så får jag dagen efter en stor mängd energi och man mår allmänt bra, dock kan man bli vinglig och det är ju inte bra när man arbetar. Man vill ju inte uppfattas som arbetsplatsens fyllo.

Tog 2,2 gram idag runt sju tiden och fyfan vad jag har mått bra. Ja vet, det ses som en farligt stor mängd men pregabalinet jag är har nu är väldigt dåligt och svagt jämfört med vad jag har köpt innan, plus är jag stor grabb och har lite tolerans då jag tog cirka ett gram två dagar sedan. Inga kramper överhuvutaget för mig. Dock reagerar alla olika så rekomenderar det inte till någon.

När man spelar piano under "ruset" så känner man ljudet igenom hela kroppen och man vill improvisera och spela järnet av sig. Vanligtvis när jag inte tar några droger så repeterar jag bara samma skit och tycker inte det är så roligt alltid, men det pregabalinet så vill man mer och det är så jävla underbart. Obeskrivlig lycka för mig! Att bara lyssna på musik blir så mäktigt. Känns lite som ett ecstasyrus i den aspekten men inte alls lika intenstivt.

Tar cirka två gånger varje vecka, ibland uppehåll vissa period för att få bort toleransen helt. Går bra för mig, ibland får jag otäcka drömmar, ibland riktigt sjuka sömnparalyser, men lite skit får man tåla när man sysslar med sånt här.

Känner igen den du beskriver med musiken, musik låter mycket bättre med lyrre. Det i kombination med lsd så "ser" jag tonerna i vissa färger och musik blir skitkul att klinka ihop. Detta går ej utan magiska substanser.
Citera
2018-03-02, 17:25
Medlem
Ätit 5 300 mg och snortat 1 , e helt väck.
Citera
2018-03-04, 11:23
Medlem
Hej!

Jag har käkat 300mg lyrica i 7 dagar, för att maskera benzo at. Nåt säger mig att jag inte borde fortsätta så. Kan man räkna med AT på den korta tiden?

Jag har aldrig känt nån direkt AT på lyrica tidigare, mer än ökad svettning, mindre motivation och förstås sämre aptit. Detta när jag käkat ovan nämnda dos sporadiskt under längre tid, eller högre doser på 900 mg under 3-4 dagar.

Ps.
Jag har fått för mig att man helt kan slippa syntom om man trappar ut under bara ett få dagar.
Senast redigerad av SmileyCulture 2018-03-04 kl. 11:26.
Citera
2018-03-04, 13:09
Medlem
Hej. Gick på lyrica dagligen under ca 8 månader, åt innan det sporadiskt 3-5 dagar i veckan undet 6 månader.
Tar de endast 1-2 gånger i månaden nu, men dom fåtal gånger jag tar det brukar jag ta endast 150-300 mg. Tar jag 150 mg har jag sån jäkla ånget 2-3 dagar efteråt, tar jag 300 mg hänger ångesten i 4-5 dagar efteråt.
Varför är det så? Någon mer som upplever detta efter långvarigt bruk? Kan receptorerna vara utslitna? Hur lång tid tar det innan det blir återställt?
Har inte tagit lyrica på över 5 veckor nu men börjar bli enormt sugen.

Förr när jag tog den sporadiskt så kunde jag köra 2-3 dagar på raken och mådde inte alls dåligt efteråt, hade ifs så mycket annan skit o systemet så kanske inte kände av det.
Citera
2018-03-04, 18:48
Medlem
HasseClass avatar
Har ätit 900-1200 mg Lyrica ca två dagar i veckan under senaste året. Under sista tiden har jag fått sån satans ångest under de dagar jag inte brukar att jag nu kommer lägga bruket på hyllan. Har gabapentin och baclofen som jag tycker är en värdig ersättare och inte känns lika hårt att gå av. Rekommenderas!
Citera
2018-03-04, 19:14
Medlem
Afrika40s avatar
Har införskaffat mig 5 kartor Pregabalin och funderar lite på hur många dagar i rad man kan käka utan och riktigt drabbas av AT. Antar att det är olika från person till person men på ett ungefär om någon vet?

Undrar också hur lång tid det tar för toleransen att nollställas. Då jag läst att toleransen höjs ganska snabbt. Tog 900mg i fredags och ca 1800 i lördags. Tyckte det var riktigt fint rus. Har inte så mycket erfarenhet av Lyrica överhuvud taget, tramadol är det jag oftast intar. Så ber om ursäkt i förtid om frågorna uppfattas som dumma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in