2018-02-18, 05:08
Medlem
Är det samma jävla viktuppgång på Gabapentin som med Pregabalin?

Fan man ser ju ut som att man är gravid i 9e månaden efter att jag svalt 600 mg Lyrica

Kanske byta till Gabapentin?
Citera
2018-02-18, 13:43
Medlem
Flusons avatar
Säkert gjorts inlägg om detta miljontals gånger men jag frågar ändå. Hur länge brukar det ta för er att känna effekt om ni shottar lyrica med vatten?
Citera
2018-02-18, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Säkert gjorts inlägg om detta miljontals gånger men jag frågar ändå. Hur länge brukar det ta för er att känna effekt om ni shottar lyrica med vatten?

Varierar mycket.

Men 1-3 timmar skulle jag säga.
Citera
2018-02-18, 17:15
Medlem
Zot^s avatar
Citat:

10 minuter innan jag känner av det. ca 30 minuter innan smärtstillande effekten börjar.
Citera
2018-02-18, 17:39
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Varierar mycket.

Men 1-3 timmar skulle jag säga.

Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
10 minuter innan jag känner av det. ca 30 minuter innan smärtstillande effekten börjar.
Tackar för svaren boys
Citera
2018-02-18, 17:46
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Tackar för svaren boys

Glömde tillägga att även om jag känner av det efter 10 min så tar det 2 timmar innan full effekt.

Effekten varar i 8-12 timmar beroende på hur stor dos jag tar.
Citera
2018-02-18, 17:55
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Glömde tillägga att även om jag känner av det efter 10 min så tar det 2 timmar innan full effekt.

Effekten varar i 8-12 timmar beroende på hur stor dos jag tar.
Okej uppskattar infon! Tagit 450 mg tidigare idag och lite bens på det. Tog nyss en shot Lyrica 150 mg så hoppas det svänger på lite
Citera
2018-02-18, 18:05
Medlem
Citat:
Okej uppskattar infon! Tagit 450 mg tidigare idag och lite bens på det. Tog nyss en shot Lyrica 150 mg så hoppas det svänger på lite

Jag tog 300 för 1 timme sedan.

Ska också fylla på snart
Citera
2018-02-18, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Subhuman1
Jag har ätit 600 mg Lyrica dagligen i fem års tid nu och det är det enda som står som en skyddande mur emellan mig och döden. Så jag förstår precis vad du menar, Lyrica är enda anldningen till att jag fortfarande lever. Min lillebror dog av en överdos metadon i januari 2012, jag och min pappa hittade brorsan död i sin säng. Under året 2012 gjorde jag tre mycket allvarliga självmord, 3 ggr dödlig dos av flera mediner men nog fan vaknar jag upp på intensiven. Sista gången i denna serie var jag så trött på att misslyckas såjag tog tabletter och drack några öl för att sedan hugga en kniv rätt in i magen på mig själv. Den satt bara 2 mm från stora kroppspulsådern och tog över fyra timmar att operera ut. Efter operationen slutade jag att andas och fick ligga i respirator. Efteråt sa läkaren att jag verkligen hade haft änglavakt som överlevde samt att om jag hade dragit ut kniven istället för att låta den sitta kvar hade jag förblött inom några minuter. Det var bara en ren tillfällighet att jag inte gjorde det.... Nåväl detta var 5 år sedan och efter detta tredje allvarliga försöket detta år gick jag till slut med på att äta Lyrica. Jag vill fortfarande dö och fantiserar om att ta mitt liv varje dag men Lyrican finns som en stor vakt i mitt huvud och hindrar mig från att aktivt försöka. Några gånger har jag trappat och försökt sluta p.g.a.den mycket stora viktökningen som kom som en biverkning och rädslan för den var också skälet till att jag inte ville ha dem från början. Jag har gjort 5 nedtrappningar och försök att sluta och alla fem gångerna försökte jag ta mitt liv och var återigen tillbaka på intensiven. Så för min del är Lyrica den enda anledningen till att jag lever eftersom den blockerar mig från att realisera min önskan om att dö. Så ja, jag tror att jag förstår precis hur du menar.

Mycket tråkigt att höra min vän!

Kämpa!!!!

Hatar också den jävla viktökningen förresten.
Citera
2018-02-18, 20:07
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Jag tog 300 för 1 timme sedan.

Ska också fylla på snart
Riktigt schysst att blanda Lyrica med Flualpra och Nitrazolam under tungan för lite flum flum Mår kanon.
Citera
2018-02-18, 22:37
Medlem
Citat:
Riktigt schysst att blanda Lyrica med Flualpra och Nitrazolam under tungan för lite flum flum Mår kanon.

Hur är Fluapra?

Härligt att du mår bra!
Citera
2018-02-19, 08:13
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Hur är Fluapra?

Härligt att du mår bra!
Kanske fel tråd att skriva i men den är potent och bra, en av de starkaste RC-bensen på marknaden just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in