Citat:
Ursprungligen postat av
King Devil
Erfarenhet från CB Lyrica 300 mg någon?
Är det nåt hälsofarligt från Kina?
Bra pris...man brukar få det man betalar för.
Aa, lite över 900 mg i mitt system för tillfället.
Har frågat honom angående detta, ifall den kan vara något skumt i men har inte fått något svar.
Känner absolut av effekterna, även om man behöver ta lite mer än om man hade äkta Pfizer.
Blev fundersam själv angående priset, oxh sen att det var en kristall liknande konsistens på det. Kan vara hälsofarligt, men valde ändå att handla lite billigare