2017-11-25, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shedevilswe
Har tagit 3 st lyrica, dragit ca 1g tjack och druckit typ 4 öl. Kan jag ta lergigan uppe på detta för att kunna sova sen? Sorry om det är felpostat, brukar inte skriva i trådar

Kommer garanterat bli mer öl också för infons skull.

Men jadå, snarare alkohol+lyrica+tjack som är farligt. Lergigan lär inte gör mke, men skit i att blanda så mycket, kan sluta illa.
Citera
2017-11-25, 06:59
Medlem
shedevilswes avatar
Struntade i lergiganen, blev 2 lyrica till nu istället. Varför är det farligt att blanda med tjack? Kompisen burkar köra det ganska ofta, dock första gången jag provade det idag. Kändes asgrymt haha
Citera
2017-11-25, 08:20
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shedevilswe
Struntade i lergiganen, blev 2 lyrica till nu istället. Varför är det farligt att blanda med tjack? Kompisen burkar köra det ganska ofta, dock första gången jag provade det idag. Kändes asgrymt haha

För att kombinera Amfetamin med Lyrica ökar risken för kramp. Men jag håller med... kombon är grym
Citera
2017-11-25, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyselektrikern
Biotillgängligheten är ca 90% när du sväljer så att snorta skiten är meningslöst
Läste det någonstans igår när jag kollade runt angående nasalt bruk. Det som är meningen med att snorta lyrica då är ju snabbare påslag, vilket många tycker sig känna av och en del andra inte. Så det är nog väldigt individuellt, som allt annat
Grymt bra biotillgänglighet oralt dock. Trodde den låg lägre
Citera
2017-11-25, 10:10
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Okej, jag sa att jag aldrig skulle ta Lyrica flera dagar på raken, det har hänt nu tyvärr. Har haft benzo abstinens och antar att jag ville må bra ett par dagar. Såhär har jag tagit:

Fredag: Lyrica 450 mg
Lördag: Lyrica 600 mg
Söndag: Lyrica 600 mg

Onsdag: 600 mg sen fyllde jag på med 150-300 mg under kvällen
Torsdag: Samma som onsdag
Fredag: 600 mg

Tre dagar har jag alltså kört sen tre dagar emellan sen förra fredagen. Jag antar att jag kommer känna en rejäl baksmälla några dagar, men någon långvarig AT lär jag väl inte riskera?

Hur går det? Har själv tagit så där och det var inga problem alls. Men jävligt individuellt med Lyrica.
Citera
2017-11-25, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Läste det någonstans igår när jag kollade runt angående nasalt bruk. Det som är meningen med att snorta lyrica då är ju snabbare påslag, vilket många tycker sig känna av och en del andra inte. Så det är nog väldigt individuellt, som allt annat
Grymt bra biotillgänglighet oralt dock. Trodde den låg lägre

Vill jag att det ska slå något snabbare så brukar jag hälla ut pulvret i ett glas vatten.

Verkligen älskar den smaken! I början var den dock inget vidare
Citera
2017-11-25, 15:05
Medlem
Citat:
Vill jag att det ska slå något snabbare så brukar jag hälla ut pulvret i ett glas vatten.

Verkligen älskar den smaken! I början var den dock inget vidare
Ska testa det nu med 150 mg (Har dock en billigare variant av lyrica från FS), men den funkar ändå
Haha känner igen mig. Tro det eller ej. Jag lärde mig att tycka om smaken när jag tuggade tramadol depot för snabbare effekt. Smaken kopplas till euforin som kommer senare

hur mycket snabbare är påslaget om man blandar och sveper det med vatten?
Senast redigerad av Hassans 2017-11-25 kl. 15:12.
Citera
2017-11-25, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Ska testa det nu med 150 mg (Har dock en billigare variant av lyrica från FS), men den funkar ändå
Haha känner igen mig. Tro det eller ej. Jag lärde mig att tycka om smaken när jag tuggade tramadol depot för snabbare effekt. Smaken kopplas till euforin som kommer senare

hur mycket snabbare är påslaget om man blandar och sveper det med vatten?

Vet inte ens om de slår snabbare, borde dock göra de eftersom kroppen slipper smälta kapseln.

Idag kände ja för å göra nåt onödigt, så tog en random näve i godisskålen, blev runt 4500mg.

Nu är de mys på hög nivå
Citera
2017-11-25, 20:19
Medlem
Citat:
Vet inte ens om de slår snabbare, borde dock göra de eftersom kroppen slipper smälta kapseln.

Idag kände ja för å göra nåt onödigt, så tog en random näve i godisskålen, blev runt 4500mg.

Nu är de mys på hög nivå
Helt ärligt kändes det som det slog efter bara 15 minuter. Inbillning kanske
Haha det va ingen liten dos. Själv slängde jag i mig 900 mg tillsammans med 1.5 mg Iktorivil. Känner mig rät skön jag med Kreativiteten slog på som fan. Satte mig och skrev en text (hiphop). Får se imorgon om det bara var flummigt eller om det var något att ha. Haha
Citera
2017-11-25, 20:31
Medlem
Erfarenhet från CB Lyrica 300 mg någon?
Är det nåt hälsofarligt från Kina?
Bra pris...man brukar få det man betalar för.
Citera
2017-11-25, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Erfarenhet från CB Lyrica 300 mg någon?
Är det nåt hälsofarligt från Kina?
Bra pris...man brukar få det man betalar för.
Aa, lite över 900 mg i mitt system för tillfället.
Har frågat honom angående detta, ifall den kan vara något skumt i men har inte fått något svar.
Känner absolut av effekterna, även om man behöver ta lite mer än om man hade äkta Pfizer.
Blev fundersam själv angående priset, oxh sen att det var en kristall liknande konsistens på det. Kan vara hälsofarligt, men valde ändå att handla lite billigare
Citera
2017-11-25, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Hur går det? Har själv tagit så där och det var inga problem alls. Men jävligt individuellt med Lyrica.
Jag vaknade idag av att det "brände" i kroppen ungefär som under en opiat-AT. Det kan dock lika gärna vara benzo-AT. Man mår ju hemskt, men inte panikångest eller så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in