2017-11-02, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Å fan låter nice, hur länge är man bränd av det här?

Numer tar jag bara vid utgång typ och då brukar man väl slockna runt 04 o sen vaknar man vid 11 o då är man inte alls påverkad längre, men ingen bakfylla utan man mår bara ASBRA dagen efter!
Citera
2017-11-02, 17:24
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Numer tar jag bara vid utgång typ och då brukar man väl slockna runt 04 o sen vaknar man vid 11 o då är man inte alls påverkad längre, men ingen bakfylla utan man mår bara ASBRA dagen efter!

A gött

Nä lyrica va inget för mig, hur blir det man slänger i nån benso då?
Citera
2017-11-02, 17:29
Medlem
Citat:
A gött

Helt ärligt vet jag inte, har inte blandat efter att jag gått ur mitt dagliga bruk (standard var ganska höga doser av både benso och lyrica varje dag vilket ledde till att jag inte kunde bli påverkad av detta oavsett hur mycket jag tog o hur mycket alkohol jag blandade in)
Citera
2017-11-02, 17:32
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Helt ärligt vet jag inte, har inte blandat efter att jag gått ur mitt dagliga bruk (standard var ganska höga doser av både benso och lyrica varje dag vilket ledde till att jag inte kunde bli påverkad av detta oavsett hur mycket jag tog o hur mycket alkohol jag blandade in)

Å fan segt...
Citera
2017-11-02, 19:19
Medlem
indica96s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag kräver en rapport när tabdläkarbesöket är över? Visst är det Midazolam man får och inte Diazepam?
Aja, du får berätta allt sen

Jag var jättelyrad när jag kom in. Försökte hinta till tandläkaren att jag ville ha lugnande men det funkade inte. Var för feg för att fråga lol. Dumt.
Men tandläkarbesöket gick faktiskt bra ändå, det var superskevt när två tandläkare petade runt med fingrarna och diverse borrar och verktyg, men jag bara blundade och flöt iväg på lyrica ruset. Riktig konstig upplevelse haha.
Citera
2017-11-02, 21:07
Medlem
indica96s avatar
Dom var också väldigt långsamma med att komma igång så jag somnade till någon minut i tandläkarstolen också
Citera
2017-11-02, 23:03
Medlem
MrWalldemars avatar
Fy fan det här vad fan bland det värsta jag testat, kändes som jag var as packad men klar i huvudet och sen däcka jag, tror jag häller ut skiten i toan
Citera
2017-11-04, 08:49
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Fy fan det här vad fan bland det värsta jag testat, kändes som jag var as packad men klar i huvudet och sen däcka jag, tror jag häller ut skiten i toan

Precis så kände jag med de första gångerna och jag undrade vad andra såg i denna medicin. Jag hade dock haft lyrica tidigare när den var ny men då kört endast i doser om 150-300mg om dagen. I högre doser, 600mg räcker i början, så är lyrica ett under i medicinvärlden. Det tar nog några gånger men sen så ger lyrica både ett bra rus för den som söker berusningsmedel samt också som medicin mot gad och ångest för övrigt.

Jag kände precis så som du i början att det var som om kroppen var full men i huvudet var man klar. Konstigt nog har lyrica en helt annan effekt när man gått in sig på den. Det är också rätt sjysst när man haft uppehåll och tar igen och då blir rätt svängd och kraftigt berusad men ändå helt annorlunda än dom där första gångerna.

Dock vill jag inte uppmana att ta denna medicin på annat sätt än läkarens ordination då man kan bli kraftigt beroende och utsättningen är mycket plågsam.
Citera
2017-11-04, 08:59
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
A gött

Det är inte att rekommendera då det är två sederande medel som tillsammans kan bli farligt.

Gillade du inte lyrica så skippa den och kör på benso då, lyrica är nog inte för alla.

Själv kan jag dock tycka att för ett rus lämpar sig lyrica bättre medan mot direkt ångest osv så passar benso bra, även om lyrica också är bra mot ångest, det jag menar är att benso inte direkt ger något rus så som lyrica så benso är rätt menlöst att söka berusning i utan är bättre att dämpa ångest med. Mot tex panikångest är det skönare att ta några Xanor som snabbt börjar verka och botar panikattackerna där lyrica tar uppåt två tre timmar att verka.
Citera
2017-11-04, 10:32
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Precis så kände jag med de första gångerna och jag undrade vad andra såg i denna medicin. Jag hade dock haft lyrica tidigare när den var ny men då kört endast i doser om 150-300mg om dagen. I högre doser, 600mg räcker i början, så är lyrica ett under i medicinvärlden. Det tar nog några gånger men sen så ger lyrica både ett bra rus för den som söker berusningsmedel samt också som medicin mot gad och ångest för övrigt.

Jag kände precis så som du i början att det var som om kroppen var full men i huvudet var man klar. Konstigt nog har lyrica en helt annan effekt när man gått in sig på den. Det är också rätt sjysst när man haft uppehåll och tar igen och då blir rätt svängd och kraftigt berusad men ändå helt annorlunda än dom där första gångerna.

Dock vill jag inte uppmana att ta denna medicin på annat sätt än läkarens ordination då man kan bli kraftigt beroende och utsättningen är mycket plågsam.

Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Det är inte att rekommendera då det är två sederande medel som tillsammans kan bli farligt.

Gillade du inte lyrica så skippa den och kör på benso då, lyrica är nog inte för alla.

Själv kan jag dock tycka att för ett rus lämpar sig lyrica bättre medan mot direkt ångest osv så passar benso bra, även om lyrica också är bra mot ångest, det jag menar är att benso inte direkt ger något rus så som lyrica så benso är rätt menlöst att söka berusning i utan är bättre att dämpa ångest med. Mot tex panikångest är det skönare att ta några Xanor som snabbt börjar verka och botar panikattackerna där lyrica tar uppåt två tre timmar att verka.

A okej nä jag tog det enbart för rus syfte och det här är inte något jag tänkt självmedicinera mig med.
Men jag slängde resten i toan iaf, det här var inget kul...
Men sen om den funkar som medicin är ju hur bra som helst, men har stess utskrivet mot ångest som funkar bra för mig. Så jag håller mig nog till den
Citera
2017-11-05, 16:41
Medlem
Hej, jag har ätit pregabalin, köpt på nätet, undrar om det brukar spädas ut med preparat som är olämpliga vid urinprov. Vanlig Lyrica har jag utskrivet på recept,så det är ev utfyllnad som jag
oroar mig för gällande det jag köpt på nätet.
Citera
2017-11-05, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pgup
Hej, jag har ätit pregabalin, köpt på nätet, undrar om det brukar spädas ut med preparat som är olämpliga vid urinprov. Vanlig Lyrica har jag utskrivet på recept,så det är ev utfyllnad som jag
oroar mig för gällande det jag köpt på nätet.

Om inget konstigt hände och du inte köpt av någon väldigt oseriös köpare så borde dom ju inte ge iväg extradroger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in