Citat:
Ursprungligen postat av
MrWalldemar
Fy fan det här vad fan bland det värsta jag testat, kändes som jag var as packad men klar i huvudet och sen däcka jag, tror jag häller ut skiten i toan
Precis så kände jag med de första gångerna och jag undrade vad andra såg i denna medicin. Jag hade dock haft lyrica tidigare när den var ny men då kört endast i doser om 150-300mg om dagen. I högre doser, 600mg räcker i början, så är lyrica ett under i medicinvärlden. Det tar nog några gånger men sen så ger lyrica både ett bra rus för den som söker berusningsmedel samt också som medicin mot gad och ångest för övrigt.
Jag kände precis så som du i början att det var som om kroppen var full men i huvudet var man klar. Konstigt nog har lyrica en helt annan effekt när man gått in sig på den. Det är också rätt sjysst när man haft uppehåll och tar igen och då blir rätt svängd och kraftigt berusad men ändå helt annorlunda än dom där första gångerna.
Dock vill jag inte uppmana att ta denna medicin på annat sätt än läkarens ordination då man kan bli kraftigt beroende och utsättningen är mycket plågsam.