Har funderat på börja äta lyrica vid behov, för att komma över vissa rädslor. Men har några funderingar, är lyrica narkotikaklassat? En bekant nämde att det inte är det, sen undrar jag hur pass hälsosamt det är, läkare skriver ju trotsallt ut det, så det måste ju vara mindre skadligt än att exempel dricka starköl varjedag pga sina problem?
Har funderat på börja äta lyrica vid behov, för att komma över vissa rädslor. Men har några funderingar, är lyrica narkotikaklassat? En bekant nämde att det inte är det, sen undrar jag hur pass hälsosamt det är, läkare skriver ju trotsallt ut det, så det måste ju vara mindre skadligt än att exempel dricka starköl varjedag pga sina problem?
Det är inte narkotikaklassat men klassat som läkemedel!
Tänk på att Lyrica är ett jävla rävgift när du blir beroende av det. Ta inte för ofta.
Bytte bort Lyrica mot tjack i fyllan, och nu sitter jag här med medicin som jag klarar mig en vecka till på. Försökte hämta ut en förpackning på apoteket men fick inte hämta ut föränn i slutet av december. Ska boka läkartid på min lokala vårdcentral imorgon, men vad ska jag säga åt läkaren? Måste ju dra ihop nån historia om att jag glömde dom någonstans eller nått.. Någon som har tips på vad jag ska säga för att få ut en förpackning Lyrica?
Ja! Jag ångrar att jag bytte bort min medicin... Hade aldrig gjort det nykter.
Men har mkt missbruk i journaler m.m så vilken historia som helst funkar inte. Tar gärna emot tips på hur jag ska göra. mvh